Gå til innhold

[Løst] Kan Asus gtx 770 2gb settes i SLI med alle andre gtx 770 2gb-kort?


P373

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, spiller ikke annet enn hovedsaklig League of legends og noe Starcraft 2

så trenger ikke noe i grunn. men kjekt med sli for en billig penge i tilfelle jeg skal prøve et eller annet spill som krever litt mer, pluss at det blir pent med kraken g10 og x41 til skjermkort nr2 =)

Lenke til kommentar

hehe det der var litt av en sinnsykt regnestykke.

0

+1000 for ny gtx 770

+1000 for kraken g10 + x41

=2000kr for sli gtx 770

 

0

+3000 for ny 970

-1000 for gammel gtx 770

=2000kr for gtx 970

 

så ja det blir ca likt. altså jeg vet ikke hva jeg gjør

La meg lag et nytt et :p

 

Nytt (brukt) 770. ca 1200Kr

+ Krakern og G10 = 1000Kr

= 2200Kr

så er det vel kraken på gml kortet også?

+

1000Kr

Så er vi oppe i 3200Kr

 

Eller du kan spare deg de pengene ergo 3200Ke i lommen.

Du selger 770 for ca 1000Kr

 

du har nå 4200Kr

-

970 ca 3900kr

 

win win^^

Lenke til kommentar

hmm, spiller ikke annet enn hovedsaklig League of legends og noe Starcraft 2

så trenger ikke noe i grunn. men kjekt med sli for en billig penge i tilfelle jeg skal prøve et eller annet spill som krever litt mer, pluss at det blir pent med kraken g10 og x41 til skjermkort nr2 =)

 

Hvis du aldri spiller noe særlig annet enn det du nevner så er det bortkastet å kjøpe nytt kort. Jeg regner med at du sitter på en standard 1080p 60hz skjerm, så du vil ikke ha veldig mye nytte med ett ekstra kort. Det er mye penger i noe som du ikke vil merke noe særlig.

 

Mitt tips er å spare pengene og heller senke innstillingene litt i de få spillene som vil kreve det.

Lenke til kommentar

"Jeg regner med at du sitter på en standard 1080p 60hz skjerm" ehm okei.

 

skjermen min er 144hz, den står forresten listet i signaturen min: Skjerm: BenQ XL2420Z

 

Jeg har muligens planer om å starte med BF4 og tenkte at mitt single gtx770 kanskje kan være en flaskehals her. Per dags dato trenger jeg ingenting mer. Men innen halvt år kan det være kjekt med kanskje to slike gtx770 eller ett nytt gtx970. For to nye gtx970 er noe jeg ikke har råd til. Det kan og være kjekt med et par mnd å skaffe dette på slik at det kan kjøpes brukt og kanskje litt billig (gtx770 altså). Vil ikke starte BF4 og se at pc'en ikke strekker til, da får man bare helt noia =)

Endret av Xpozed
Lenke til kommentar
Om du skal kjøpe ett til, anbefaler jeg at du kjøper ett med god kjøling, da tempen øker betraktelig i SLI. Det beste er om du kjøper samme kortet som du har, da slipper du at de jobber på forskjellige frekvenser som skaper stuttering osv :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...