Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Være venner etter man har holdt på?


Anbefalte innlegg

Er det mulig? Etter to måneder uten kontakt var fortsatt ting rart, fikk følelsen av at vi måtte bekrefte at det kun var vennskap hele tiden, sånn indirekte og hele greia virka anspendt og merkelig. Derfor kuttet vi kontakt igjen, ting vil jo glemmes etterhvert så tenker det kanskje kan fungere? Vi var ikke veldig forelsket i hverandre eller noe sånt, men litt følelser var det jo, og den ene parten som ble avvist føler seg litt brukt, utnyttet you name it.

 

Grunnen til at jeg lurer er fordi vi egentlig er barndomsvenner, var bare en dum greie som utviklet seg fordi vi begge savnet kos og sex. Var jeg som kuttet kontakten nå sist, men vi kranglet ikke eller noe og hun virket enig/forståelsesfull i at det var det beste å ikke ha kontakt. Kan det funke hvis vi tar opp igjen kontakten om 3-4 måneder uten å snakke med hverandre? Litt kjipt å miste sin beste venn over noe så lite...



Anonymous poster hash: 7345c...0b1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi var sammen forrige helg, så film sammen osv, men får så dårlig vibes. Snakket sammen sist på onsdag eller noe på sms, var jeg som sa vi skulle kutte kontakt, jeg tenker å vente noen måneder ihvertfall, etter forige samtale er det bare enda kleinere, derfor må ting dø ut.

 

Anonymous poster hash: 7345c...0b1

 

Hvorfor må ting dø ut? Du vil være venner men har ingen følelelser eller tror det vil gjenoppstå følelser?

Lenke til kommentar

Har en annen venninne også, som jeg like gjerne kan ta i samme tråd. Vi møttes på fest for kanskje et halvt år siden. Inviterte henne på film hos meg en kveld, vi hadde super kjemi og hadde det veldig gøy sammen. Var mye sammen i et par uker, hun ringte meg nesten hver dag. Jeg skjønte at hun kanskje la litt mer i det enn meg, og jeg sa jeg ikke ville ha et forhold eller noe sånt. Etter det dabbet kontakten veldig av, og nå svarer hun meg hyggelig, men sier alltid nei/ikke svarer når jeg spørr om å finne på ting osv, dette er også en måned eller to siden. Vi hadde sex 1 gang bare og har ikke kysset eller noe engang.

 

Hun har holdt på med andre i ettertid så hun har ikke følelser for meg, hun holder kontakten med venner av meg, men ikke meg, hva er dealen liksom. Føler meg som den loneren her, har ikke en dritt å gjøre i helga fordi de få kompisene jeg har er opptatt og alle jentevennskap fucker jeg opp..



Anonymous poster hash: 7345c...0b1
Lenke til kommentar

 

Har en annen venninne også, som jeg like gjerne kan ta i samme tråd. Vi møttes på fest for kanskje et halvt år siden. Inviterte henne på film hos meg en kveld, vi hadde super kjemi og hadde det veldig gøy sammen. Var mye sammen i et par uker, hun ringte meg nesten hver dag. Jeg skjønte at hun kanskje la litt mer i det enn meg, og jeg sa jeg ikke ville ha et forhold eller noe sånt. Etter det dabbet kontakten veldig av, og nå svarer hun meg hyggelig, men sier alltid nei/ikke svarer når jeg spørr om å finne på ting osv, dette er også en måned eller to siden. Vi hadde sex 1 gang bare og har ikke kysset eller noe engang.

 

Hun har holdt på med andre i ettertid så hun har ikke følelser for meg, hun holder kontakten med venner av meg, men ikke meg, hva er dealen liksom. Føler meg som den loneren her, har ikke en dritt å gjøre i helga fordi de få kompisene jeg har er opptatt og alle jentevennskap fucker jeg opp..

 

Anonymous poster hash: 7345c...0b1

 

gutter og jenter kan ikke være "bare venner", det funker ikke, det har aldri funket og det kommer aldri til å fungere. Vi er klaget for å knulle hverandre og det ender vi opp med å gjøre, før eller siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...