Gå til innhold

Ateister som et nihilistisk liberal våpen mot vestlige verdier


Anbefalte innlegg

Merkelig nok er jo dette nettopp det en ordentlig kristen vil skal skje. Verdens undergang er jo 'their time to shine' for da kommer supermann ned fra skyene og tar de med opp til pappa, der det serveres brus og kaker, og man kan småle litt av de dumme ateistene mens de sakte blir trukket ned i helvete for å brenne i evighet.

 

Eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er noe ordentlig tull dette med konsensus. At det er bred enighet blant eksperter på et område er en uting.

 

Ekte vitenskap hadler ikke om "bred enighet" eller consensus.

 

Det handler om forskning, om søken etter sannheten. Når noen forskere finner frem til noe de tror er sannheten, så blir det til teorier.

Men likevel drioves det forskning for prøve å finne ut om dette virkelig er sannheten.

 

Konsensus er en uting, for da slås det fast at ingen videre forskning er nødvendig, og forskere som da finner noe nytt de får ikke publisert dette.

 

Så dette med konsensus er i seg selv totalitært, og står forøvrig i stil med tendensene ellers i samfunnet som går stadig fortere i en totalitær retning.

 

Hva om det ble "konsensus" om at alle kritikere av dagens politikk skulle samles inn og dømmes til døden, ville du bøye deg for det og mene at det er helt ritig å drepe dem som kritiserer den politikken som føres ?

 

Det er slik "konsensus" virker, og globalistenes mål er nettopp å få opplært folk til å bøye seg for dette konsensus, uuansett hva det gjelder og uansett konsekvenser for dem selv og andre mennesker..

Lenke til kommentar

Merkelig nok er jo dette nettopp det en ordentlig kristen vil skal skje. Verdens undergang er jo 'their time to shine' for da kommer supermann ned fra skyene og tar de med opp til pappa, der det serveres brus og kaker, og man kan småle litt av de dumme ateistene mens de sakte blir trukket ned i helvete for å brenne i evighet.

 

Eller?

 

Dette gidder jeg ikke å kommentere noe mer, for det er så fleipete og tøvete at det er nesten pinlig.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Ja, det er noe ordentlig tull dette med konsensus. At det er bred enighet blant eksperter på et område er en uting.

 

Ekte vitenskap hadler ikke om "bred enighet" eller consensus.

 

Det handler om forskning, om søken etter sannheten. Når noen forskere finner frem til noe de tror er sannheten, så blir det til teorier.

Men likevel drioves det forskning for prøve å finne ut om dette virkelig er sannheten.

 

Konsensus er en uting, for da slås det fast at ingen videre forskning er nødvendig, og forskere som da finner noe nytt de får ikke publisert dette.

 

Så dette med konsensus er i seg selv totalitært, og står forøvrig i stil med tendensene ellers i samfunnet som går stadig fortere i en totalitær retning.

 

Hva om det ble "konsensus" om at alle kritikere av dagens politikk skulle samles inn og dømmes til døden, ville du bøye deg for det og mene at det er helt ritig å drepe dem som kritiserer den politikken som føres ?

 

Det er slik "konsensus" virker, og globalistenes mål er nettopp å få opplært folk til å bøye seg for dette konsensus, uuansett hva det gjelder og uansett konsekvenser for dem selv og andre mennesker..

 

 

Dette gidder jeg ikke å kommentere noe mer, for det er så fleipete og tøvete at det er nesten pinlig.

Lenke til kommentar

 

Merkelig nok er jo dette nettopp det en ordentlig kristen vil skal skje. Verdens undergang er jo 'their time to shine' for da kommer supermann ned fra skyene og tar de med opp til pappa, der det serveres brus og kaker, og man kan småle litt av de dumme ateistene mens de sakte blir trukket ned i helvete for å brenne i evighet.

 

Eller?

 

Dette gidder jeg ikke å kommentere noe mer, for det er så fleipete og tøvete at det er nesten pinlig.

 

 

Spydighet kalles det visst.

Lenke til kommentar

 

 

Merkelig nok er jo dette nettopp det en ordentlig kristen vil skal skje. Verdens undergang er jo 'their time to shine' for da kommer supermann ned fra skyene og tar de med opp til pappa, der det serveres brus og kaker, og man kan småle litt av de dumme ateistene mens de sakte blir trukket ned i helvete for å brenne i evighet.

 

Eller?

 

Spydighet kalles det visst.

 

 

Vel, du får skjerpe deg da, og gjøre det bedre nest gang.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

 

 

Merkelig nok er jo dette nettopp det en ordentlig kristen vil skal skje. Verdens undergang er jo 'their time to shine' for da kommer supermann ned fra skyene og tar de med opp til pappa, der det serveres brus og kaker, og man kan småle litt av de dumme ateistene mens de sakte blir trukket ned i helvete for å brenne i evighet.

 

Eller?

 

Dette gidder jeg ikke å kommentere noe mer, for det er så fleipete og tøvete at det er nesten pinlig.

 

 

Spydighet kalles det visst.

 

 

Vel, du får skjerpe deg da, og gjøre det bedre nest gang.

 

 

Ja fy skam meg gitt. Skal vaske munnen min med Zalo jeg, og slutte å ha humor på ting.

 

Men, fra spøk til moro: var kun en liten 'poke' fra min side for å sette ting litt på spissen. Dersom dette oppfattes støtende så beklager jeg det, men for å være ærlig så føler jeg ikke helt at problemet ligger hos meg i det tilfellet.

Lenke til kommentar

Vi vil ikke få noen fremtid uten kristendom.

 

For kristendom er som sagt selve gruinfjellet som Norge og norsk kultur er bygget på.

"Grunnfjell" eller midlertidig samt (i dag) overflødig bærebjelke som råtner? Jeg setter pengene mine på det sistnevnte ettersom at kristendommen tørker inn når det kommer til oppslutning blant fremtidens generasjoner samtidig som at det har absolutt ingen konsekvenser for samfunnet.

 

 

Det er overtro og propagandaa når de lører i skolen at kristendommen har skjøvet til side noe norskt, For det stemmer ikke, før kristendommen så eksisterte sdet ikke noe helhetlig Norge, bare en rekke maktsyke småkonger som satt på hver sin tue og slåss seg imellom om mer makt.

Men man har et poeng når man snakker om hva kristendommen utryddet. På skolen lærer man om det norrøne samt religion på den tiden, og det er umulig å se vekk fra at det var mye som ble presset ut da.

 

Ikke det at dette bryr meg stort, men kristendommen har uten tvil slettet mye av det som den gangen definerte dette landet.

Hvorvidt det hadde blitt bevart over tid er diskuterbart, men det er ingen tvil om at mye gikk tapt som et resultat av kristendommen.

 

 

Men nå når kristendommens fiender foreløpig har klart å bekjempe kristendommen, så går alt i oppløsning og vi får kaos, og et globalt totalitært regime.

 

Så ingen av oss har noen fremtid uten kristendom, alt vil først gå over i et globalt totalitært regime, hvor de som er igjen av folket får en tilverelse som slaver for eliten.

Deretter vil vi få totalt kollaps i økosystemene på planeten, pga all forurensing, alle kjemiske stoffer som denne eliten har sluppet osv.

Og til slutt vil planeten bli ødelagt, og alt liv vil dø.

 

Ønsker bare å peke på at det er ingen logisk sammenheng i det du sier.

 

 

Dette vil skje, og det er allerede i ferd med å skje.

Og det skjer pga at kristendommen blir fjernet fordi ateister, politikere, mydigheter og mange andre har kjempet en kamp mot Gud og mot kristendom, som de nå foreløpig har fått lov til å vinne, bla for at de selv kan få se hvordan det går når Gud og kristendom fjernes.

Tja, jeg vil nå si at disse myndighetene og politikerne dine kanskje har et poeng. Religioner har ingenting de skulle ha sagt når det kommer til politikk, og myndighetene bør heller ikke preges av religion.

 

Edit: Og holder religionene fingrene for seg selv, er det heller ingen som kjemper i mot. Jeg hadde gitt fred hadde kirken her i landet kjørt sitt eget løp, uten støtte fra staten og uten innflytelse i skolesystemet.

 

Det er utallige eksempler på stater hvor religion har gjort mer skade enn godt.

Endret av Raxzer
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Merkelig nok er jo dette nettopp det en ordentlig kristen vil skal skje. Verdens undergang er jo 'their time to shine' for da kommer supermann ned fra skyene og tar de med opp til pappa, der det serveres brus og kaker, og man kan småle litt av de dumme ateistene mens de sakte blir trukket ned i helvete for å brenne i evighet.

 

Eller?

 

Dette gidder jeg ikke å kommentere noe mer, for det er så fleipete og tøvete at det er nesten pinlig.

 

 

Spydighet kalles det visst.

 

 

Vel, du får skjerpe deg da, og gjøre det bedre nest gang.

 

 

Ja fy skam meg gitt. Skal vaske munnen min med Zalo jeg, og slutte å ha humor på ting.

 

Men, fra spøk til moro: var kun en liten 'poke' fra min side for å sette ting litt på spissen. Dersom dette oppfattes støtende så beklager jeg det, men for å være ærlig så føler jeg ikke helt at problemet ligger hos meg i det tilfellet.

 

 

Vel, vi kan jo dele det mellom oss da.

Lenke til kommentar

 

Vi vil ikke få noen fremtid uten kristendom.

 

For kristendom er som sagt selve gruinfjellet som Norge og norsk kultur er bygget på.

"Grunnfjell" eller midlertidig samt (i dag) overflødig bærebjelke som råtner? Jeg setter pengene mine på det sistnevnte ettersom at kristendommen tørker inn når det kommer til oppslutning blant fremtidens generasjoner samtidig som at det har absolutt ingen konsekvenser for samfunnet.

 

 

Det er overtro og propagandaa når de lører i skolen at kristendommen har skjøvet til side noe norskt, For det stemmer ikke, før kristendommen så eksisterte sdet ikke noe helhetlig Norge, bare en rekke maktsyke småkonger som satt på hver sin tue og slåss seg imellom om mer makt.

Men man har et poeng når man snakker om hva kristendommen utryddet. På skolen lærer man om det norrøne samt religion på den tiden, og det er umulig å se vekk fra at det var mye som ble presset ut da.

 

Ikke det at dette bryr meg stort, men kristendommen har uten tvil slettet mye av det som den gangen definerte dette landet.

Hvorvidt det hadde blitt bevart over tid er diskuterbart, men det er ingen tvil om at mye gikk tapt som et resultat av kristendommen.

 

 

Men nå når kristendommens fiender foreløpig har klart å bekjempe kristendommen, så går alt i oppløsning og vi får kaos, og et globalt totalitært regime.

 

Så ingen av oss har noen fremtid uten kristendom, alt vil først gå over i et globalt totalitært regime, hvor de som er igjen av folket får en tilverelse som slaver for eliten.

Deretter vil vi få totalt kollaps i økosystemene på planeten, pga all forurensing, alle kjemiske stoffer som denne eliten har sluppet osv.

Og til slutt vil planeten bli ødelagt, og alt liv vil dø.

 

Ønsker bare å peke på at det er ingen logisk sammenheng i det du sier.

 

 

Dette vil skje, og det er allerede i ferd med å skje.

Og det skjer pga at kristendommen blir fjernet fordi ateister, politikere, mydigheter og mange andre har kjempet en kamp mot Gud og mot kristendom, som de nå foreløpig har fått lov til å vinne, bla for at de selv kan få se hvordan det går når Gud og kristendom fjernes.

Tja, jeg vil nå si at disse myndighetene og politikerne dine kanskje har et poeng. Religioner har ingenting de skulle ha sagt når det kommer til politikk, og myndighetene bør heller ikke preges av religion.

 

 

Det er utallige eksempler på stater hvor religion har gjort mer skade enn godt.

 

 

Det jeg sier henger perfekt sammen, både logisk og på alle andre måter.

Problemet er bare at du forstår det ikke, fordi du vil ikke forstå.

 

Kristendommen tørker ikke inn, men det er riktig at kristne er en utdøende rase.

 

Og når det gjelder kristendommen, så bør du våre klar over at det er kristendommens fiender som kontrollerer myndighetene og politikerne, de kontrollerer skolen og de kontrollerer hva folk får lære om kristendom i skolen, de skriver historiebøkene og de kontrollerer media.

 

Disse nevnte kristendommens fiender har kjempet med alle midler for å ødelegge kristendommen i flere hundre år.

Tror du disse folkene ville gi ungdom og andre en nøytral opplæring i hva kristendom er for noe og hva det handler om, betydningen av krisr\tendom fr norsk kultur, eller hva som skjedde da kristendommen kom til Norge for over 1000 år siden ?

 

Konsekvensene med å fjerne kristendom er her allerede, og det vil bli verre. Hvis du hadde lest den siden jeg linket til om forholdene i USA, og listen over potensielle terrorister, så ville du kanskje forstått litt.

 

Ellers ser vi det også i Norge.

Men problemet er at de som er unge kan ikke forstå det, for de er født med økende vold ,kriminalitet og all slags umoral.

Men slik var det ikke før

Dette er ting som har øket de siste tiårene, etter at de fjernet kristendom fra skolen, og spesielt etter at politikerne begynte med import av muslimer.

 

 

Jeg snakker ikke om religion, jeg snakker om kristendom.

Og hva er det som er så galt om de som styrer ville styre av virkelig kjærlighet for folket slik at de styrte på en rettferdig måte, og sørget for rettferdighet og mest mulig frihet for alle ?

Dette ville bli resultatet hvis dette landet og andre land ble styrt av kristne.

 

Det ville ikke bli noen maktsyke politikere som utnytter folket for egen vinning, men et styresett basert på kjærlighet og rettferdighet for alle i landet. Og det ville bli mest mulig frihet for alle, ingen plolitikere som overvåker, kontrollerer og undertrykker folk.

Hva er det som er så galt med dette ?

 

Dette ville skjedd, men det vil ikke skje så lenge denne verden består, for de fleste i denne vereden, inkl politikere og ledere, har valgt å følge satan rett inn i fortapelsen, slik saueflokken følger ledersauen utfor stupet.

 

Det vil ikke bli fremtidige generasjoner i denne verden. Vi er de siste.

Lenke til kommentar

 

 

Vi vil ikke få noen fremtid uten kristendom.

 

For kristendom er som sagt selve gruinfjellet som Norge og norsk kultur er bygget på.

"Grunnfjell" eller midlertidig samt (i dag) overflødig bærebjelke som råtner? Jeg setter pengene mine på det sistnevnte ettersom at kristendommen tørker inn når det kommer til oppslutning blant fremtidens generasjoner samtidig som at det har absolutt ingen konsekvenser for samfunnet.

 

 

Det er overtro og propagandaa når de lører i skolen at kristendommen har skjøvet til side noe norskt, For det stemmer ikke, før kristendommen så eksisterte sdet ikke noe helhetlig Norge, bare en rekke maktsyke småkonger som satt på hver sin tue og slåss seg imellom om mer makt.

Men man har et poeng når man snakker om hva kristendommen utryddet. På skolen lærer man om det norrøne samt religion på den tiden, og det er umulig å se vekk fra at det var mye som ble presset ut da.

 

Ikke det at dette bryr meg stort, men kristendommen har uten tvil slettet mye av det som den gangen definerte dette landet.

Hvorvidt det hadde blitt bevart over tid er diskuterbart, men det er ingen tvil om at mye gikk tapt som et resultat av kristendommen.

 

 

Men nå når kristendommens fiender foreløpig har klart å bekjempe kristendommen, så går alt i oppløsning og vi får kaos, og et globalt totalitært regime.

 

Så ingen av oss har noen fremtid uten kristendom, alt vil først gå over i et globalt totalitært regime, hvor de som er igjen av folket får en tilverelse som slaver for eliten.

Deretter vil vi få totalt kollaps i økosystemene på planeten, pga all forurensing, alle kjemiske stoffer som denne eliten har sluppet osv.

Og til slutt vil planeten bli ødelagt, og alt liv vil dø.

 

Ønsker bare å peke på at det er ingen logisk sammenheng i det du sier.

 

 

Dette vil skje, og det er allerede i ferd med å skje.

Og det skjer pga at kristendommen blir fjernet fordi ateister, politikere, mydigheter og mange andre har kjempet en kamp mot Gud og mot kristendom, som de nå foreløpig har fått lov til å vinne, bla for at de selv kan få se hvordan det går når Gud og kristendom fjernes.

Tja, jeg vil nå si at disse myndighetene og politikerne dine kanskje har et poeng. Religioner har ingenting de skulle ha sagt når det kommer til politikk, og myndighetene bør heller ikke preges av religion.

 

 

Det er utallige eksempler på stater hvor religion har gjort mer skade enn godt.

 

 

Det jeg sier henger perfekt sammen, både logisk og på alle andre måter.

Problemet er bare at du forstår det ikke, fordi du vil ikke forstå.

 

Kristendommen tørker ikke inn, men det er riktig at kristne er en utdøende rase.

 

Og når det gjelder kristendommen, så bør du våre klar over at det er kristendommens fiender som kontrollerer myndighetene og politikerne, de kontrollerer skolen og de kontrollerer hva folk får lære om kristendom i skolen, de skriver historiebøkene og de kontrollerer media.

 

Disse nevnte kristendommens fiender har kjempet med alle midler for å ødelegge kristendommen i flere hundre år.

Tror du disse folkene ville gi ungdom og andre en nøytral opplæring i hva kristendom er for noe og hva det handler om, betydningen av krisr\tendom fr norsk kultur, eller hva som skjedde da kristendommen kom til Norge for over 1000 år siden ?

 

Konsekvensene med å fjerne kristendom er her allerede, og det vil bli verre. Hvis du hadde lest den siden jeg linket til om forholdene i USA, og listen over potensielle terrorister, så ville du kanskje forstått litt.

 

Ellers ser vi det også i Norge.

Men problemet er at de som er unge kan ikke forstå det, for de er født med økende vold ,kriminalitet og all slags umoral.

Men slik var det ikke før

Dette er ting som har øket de siste tiårene, etter at de fjernet kristendom fra skolen, og spesielt etter at politikerne begynte med import av muslimer.

 

 

Jeg snakker ikke om religion, jeg snakker om kristendom.

Og hva er det som er så galt om de som styrer ville styre av virkelig kjærlighet for folket slik at de styrte på en rettferdig måte, og sørget for rettferdighet og mest mulig frihet for alle ?

Dette ville bli resultatet hvis dette landet og andre land ble styrt av kristne.

 

Det ville ikke bli noen maktsyke politikere som utnytter folket for egen vinning, men et styresett basert på kjærlighet og rettferdighet for alle i landet. Og det ville bli mest mulig frihet for alle, ingen plolitikere som overvåker, kontrollerer og undertrykker folk.

Hva er det som er så galt med dette ?

 

Dette ville skjedd, men det vil ikke skje så lenge denne verden består, for de fleste i denne vereden, inkl politikere og ledere, har valgt å følge satan rett inn i fortapelsen, slik saueflokken følger ledersauen utfor stupet.

 

Det vil ikke bli fremtidige generasjoner i denne verden. Vi er de siste.

 

 

Kristne har forsøkt å styre flere land før. Det har ikke på langt nær vært så rosenrødt som det du beskriver.

Lenke til kommentar

Du kan ofte se slikt på nettet i kommentarer der noen kritiserer islam for forferdelige ting som rettferdigjør religionen deres som terror mot vantro. Men ateister er ofte i den nøytrale siden av "apati" mot slikt. Som hemmelig støtter slikt. Av at alle er like ille. Som forsvarer Jihadister ved å alltid trolle kristne.

Sprer du noe annet enn løgn?

 

Dette er bare nok en tåpelig diskusjon som stammer fra din ignoranse og fordreide virkelighetssyn. Virker som du står for halvparten av diskusjonene i religionsforumet den siste tiden. Det er alltid om det samme, akkurat som du er besatt av dette. Starter du en ny diskusjon hver eneste dag?

 

Jorden kaller!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Ah, sorry... glemte hele greia med at det må være de 'ordentlige kristne'. Beklager, skal lese disclaimeren mer nøye neste gang.

 

 

Kanskje du kunne fortelle oss hvilke land som du mener er blitt styrt av kristne da, istedenfor bare å komme med en påstand ?

 

Og hvorfor mener du at ateister som er programmert fra skole og media med propaganda mot kristendom, likevel vet mer om kristendom enn kristne. Og faktisk også mer enn Jesus selv ?

 

Kristendom handler ikke om politikk, eller om makt og rikdom i denne verden. Heller ikke om landområder

eller noen form for maktkamp.

Lenke til kommentar

 

Du kan ofte se slikt på nettet i kommentarer der noen kritiserer islam for forferdelige ting som rettferdigjør religionen deres som terror mot vantro. Men ateister er ofte i den nøytrale siden av "apati" mot slikt. Som hemmelig støtter slikt. Av at alle er like ille. Som forsvarer Jihadister ved å alltid trolle kristne.

 

Hva er du klarer å lire av deg? "hemmelig støtter"? Du trenger å bli litt tydeligere i språket ditt. Om du hadde sagt f.eks. "indirekte støtter", eller "uten å være klar over det, støtter", så er det en ting. Men slik du skriver det, så er jeg en "hemmelig" skap jihadist med islam sympatier. Det er jeg for ordens skyld altså ikke.

 

Det er mye mer å ta tak i når det gjelder hvor tåkete du uttaler deg, så det er nesten umulig å vite om et eventuelt tilsvar i det hele tatt er på samme tema. Men om jeg har forstått rett så er altså denne første posten din et forsøk på å rette lys på at ateister er tilsynelatende mer vennlige mot islam enn mot kristendom?

 

I så fall skjønner jeg ikke poenget med den lange posten din i det hele tatt. Kunne du ikke bare spurt om det?

 

Jeg vokste opp med "Kristendom" som fag på barneskolen, senere har vel det blitt til "KRLE", Ikke "IRLE". Poenget er at man gjerne uttrykker seg litt mer moderat når man snakker om noe man ikke vet så mye om. Nå er vi så heldige at vi trenger ikke vite så mye om islam for å avfeie det. For som en avlegger fra jødedommen/kristendommen, så trenger vi bare avsløre jødedommen som vas, og dermed faller kristendommen og islam sammen med dem. Jeg tenker de fleste ateister på forumet her har vokst opp med en eller annen form for kristendoms-lære, da blir det det vi kjenner, og det blir det vi kan kritisere med størst sikkerhet og kunnskapsbase.

 

Det er også slik at når en jihadist sprenger en buss med skolebarn som du sier, så er det ikke i Norge det skjer. Det blir fjernt for oss. Idioten som ikke vil lage bryllupskake til homofile, det er noe som skjer i vår egen bakgård. Det blir mer naturlig å ta tak i det. Og vi bør ta tak i det når minoriteter blir utsatt for hat, gjerne maskert som religion. "Nei jeg har ikke noe i mot homofile, det er gud som er i mot dem."

 

Når kristne angriper en annen religion så er det absolutt på sin plass å løfte opp et speil til dem og si: "Her kritiserer dere islam for å ha noe skrevet i sine hellige bøker som på ingen måte er verre enn det som står i bibelen." Og hvis folk ikke ser at ISIS ikke er en mer korrekt representant for islam enn ABB er for kristendommen, da vil de ikke se. Det er ikke lenge siden det var en enorm global undersøkelse som viste at islam faktisk er en mer fredselskende religion enn kristendom. Er det fakta vi som etnisk hvite norskfødte nordmenn må late som ikke stemmer, slik at vi kan ta kristendom i forsvar?

 

Jeg syns det blir vanskelig når man ser hvor mange sivile USAs militærstyrker har drept de siste årene. En amerikansk oberst i Afghanistan sendte rapport tilbake etter de første par månedene der nede og anslo sivile dødsfall til over 50 000, etter et par måneder. Offisielle bekreftede tall er lavere, men alltid med disclaimeren at "Tallene er sannsynligvis mye høyere". Her har de lagt seg på et konservativt anslag. Tilsvarende godt og vel hele Stavanger og omegn. Og igjen; vi snakker om sivile, og store andeler kvinner og barn. Våre kristne NATO venner i USA har 100 000 vis av kvinne og barnelik på samvittigheten. Og du henger deg opp i at vi ikke tar dem i forsvar på samme måte som muslimer?

 

Til jul bør du ønske deg litt perspektiv...

Lenke til kommentar

Så svaret er ja. Morsomt.

 

At du bare ville lese det som passer deg var vel strengt tatt forventet. Men svaret er altså nei. Jeg mener at både ekstrem kristen, og ekstrem islam utøvelse, fortjener like mye kritikk i hver enkelt sak. Det sier seg jo selvfølgelig selv. Eksemplene du satte opp i første post er så ekstremt stråmenn at jeg lot være å kommentere dem. Det er vanskelig å forstå at selv du kan tro på hva du selv skriver...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så svaret er ja. Morsomt.

 

At du bare ville lese det som passer deg var vel strengt tatt forventet. Men svaret er altså nei. Jeg mener at både ekstrem kristen, og ekstrem islam utøvelse, fortjener like mye kritikk i hver enkelt sak. Det sier seg jo selvfølgelig selv. Eksemplene du satte opp i første post er så ekstremt stråmenn at jeg lot være å kommentere dem. Det er vanskelig å forstå at selv du kan tro på hva du selv skriver...

Ikke sant. Kristen ekstremisme er jo liksom første prioriteten over terrorisme og religion. Gud forby homodiskriminering over homodrap. Det er jo såååå mye mer ille med ytringer enn handlinger :p

 

Men men. Det som er mer viktigere enn slikt er jo selvfølgelig å gjøre en stor sak av et lite kors på TV-en, Snakke om Gud på TV-en er så mye værre enn bomber og mord på folk av en annen tro og meninger. Som Salman Rushdie.

 

Her må Human-Etisk Forbund forby all kristen ekstremisme. Tenk på alle de salmene de kan spre.. HUH :O

The horror :O

Endret av Mopi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...