Gå til innhold

Hva synes muslimer om konebanking


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Foreslår at du Googler [islam "war on christianity"] . Husk å ta med anførselstegn. Ellers får du alt for mange treff.

Du vil også finne at kristendommen er i krig med Islam. Jeg tror at den typen krig også berettiger løgn.

Denne myten er konstruert av USA for å erobre og kontrollere Midt-Østen. De har bygd den opp, etter at de ikke kunne sloss mot kommunismen lenger. USA trenger fiendebilder ute i verden, så de kan bruke militæret sitt på å ekspandere og bli mektigere. Dette er naturligvis drevet av de multinasjonale selskapenes og overklassens grådighet, ikke USAs (folkets) egeninteresse.

 

Å innbille seg at muslimene i Norge ser på oss kristne som fiender er en vrangforestilling såpass bort i alle staur og vegger at det grenser opp mot galskap. Internett har bidratt med mye godt i verden, men en av dets negative sider er at det blir lett å mate sin egen galskap. Uten kildekritikk kan verden bli rar og slem på en million innbilte måter. Å diskutere mot det utvalget vi har her på forumet føles litt for ofte som å kjempe mot vindmøller.

 

Fint! da har du sikkert en svært troverdig og pålitelig kilde. Hva er den?

 

Jeg undrer meg over at dualismen hvor man definerer personer som enten onde eller gode lever så sterkt blant ateister, at rasjonaliteten og logikken skulle komme først i deres livssyn var visst bare skryt.

 

Det er, alt for ofte, en "inner-tier" på meg. Det må jeg innrømme, men det blir feil å skue alle ateister over "min"kam. Om jeg skyter lett fra hofta, betyr det ikke at alle ateister kun ser sort og hvitt.

Kanskje du har rett når du kaller meg religion hater? Jeg får gå i tenkeboksen en stund..

 

 

Oi, du skal ha respekt for å ta selvkritikk. Jeg er glad for at vi unngikk skyttergravskrig om spørsmålet, for det er noe av det traurigste jeg vet. Tro meg, du er langt fra den første ateisten som jeg har det inntrykket av her på forumet. Men du har også rett, jeg generaliserer litt mye jeg òg. Ingen er perfekt og man lærer hele livet. Velkommen tilbake etter bokstenkning og lykke til på reisen :)

 

Jeg tar en pause fra diskusjon.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg synes dere som tror på Gud må lese dere opp om at GUD IKKE EKSISTERER! Muslim, Kristine, jøder osv same shit different wrapping.

Iallfall ikke den abrahamittiske guden i all de tre religionene som jødedommen, kristendommen og islam. Ingen av dem er sant. Utifra sykt mye historiske bevis på israels historie.

 

Tror verden bare bør se den dokumentaren og sjekke arkeologiske bevisene som man kan sammenligne på nettet utifra virkelig historie på israel uten religiøs bias.

 

Verden har tenkt. Wow. Det er sant jo :)

Endret av Mopi
Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig at noen smartere enn meg greier å sette sammen bitene og presentere de ovenfor Abid Q. Raja og Mehtab Afsar . Det er bare at den ene fornekter ekte Islam og den andre omfavner det!

Har litt respekt for han "Abid Q. Raja" faktisk. Dessuten er han litt morsom :)

Når man diskuterer med barn som Mopi blir det banalt

Du ser på "The Big Bang Theory" som er et ganske lavpannet drøy komedie sitcom. Så jeg tror jeg vinner på den.

Endret av Mopi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er nok er en byggekloss til min islam skrekk. Jeg ble redd når jeg så dette den gangen !

 

 

Jeg håper inderlig at noen smartere enn meg greier å sette sammen bitene og presentere de ovenfor Abid Q. Raja og Mehtab Afsar . Det er bare at den ene fornekter ekte Islam og den andre omfavner det!

Har litt respekt for han "Abid Q. Raja" faktisk. Dessuten er han litt morsom :)

Når man diskuterer med barn som Mopi blir det banalt

Du ser på "The Big Bang Theory" som er et ganske lavpannet drøy komedie sitcom. Så jeg tror jeg vinner på den.

 

 

,.og ingenting har lindret det siden!

Lenke til kommentar

Eksisterer Allah for at vi skal synde. Hvis ikke vil han skape mennesker som kan synde for at han skal tiligi oss?

 

Huh. Vel det gir et helt nytt bilde :)

 

Konklusjoen på denne videoen kan bare bli at det er satan som er islams "gud" Eller som jeg har sagt det flere ganger.

Det er satan som gjemmer seg bak måneguden allah.

 

For det er satan som vil at menneskene skal synde.

Lenke til kommentar

 

Eksisterer Allah for at vi skal synde. Hvis ikke vil han skape mennesker som kan synde for at han skal tiligi oss?

 

Huh. Vel det gir et helt nytt bilde :)

 

Konklusjoen på denne videoen kan bare bli at det er satan som er islams "gud" Eller som jeg har sagt det flere ganger.

Det er satan som gjemmer seg bak måneguden allah.

 

For det er satan som vil at menneskene skal synde.

 

Hverken satan eller allah finnes. Fatter du ikke det? For på meg så virker det ut som du oppstår like ille som disse islamistene. Bare at det blir….. Kristenekstremist.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

 

 

Eksisterer Allah for at vi skal synde. Hvis ikke vil han skape mennesker som kan synde for at han skal tiligi oss?

 

Huh. Vel det gir et helt nytt bilde :)

 

Konklusjoen på denne videoen kan bare bli at det er satan som er islams "gud" Eller som jeg har sagt det flere ganger.

Det er satan som gjemmer seg bak måneguden allah.

 

For det er satan som vil at menneskene skal synde.

 

Hverken satan eller allah finnes. Fatter du ikke det? For på meg så virker det ut som du oppstår like ille som disse islamistene. Bare at det blir….. Kristenekstremist.

 

Var det meg du mente? Er ikke religiøs. Bare påpeker noe forunderlig jeg fant ved tanke på teologisk lære

Endret av Mopi
Lenke til kommentar

 

 

Eksisterer Allah for at vi skal synde. Hvis ikke vil han skape mennesker som kan synde for at han skal tiligi oss?

 

Huh. Vel det gir et helt nytt bilde :)

 

Konklusjoen på denne videoen kan bare bli at det er satan som er islams "gud" Eller som jeg har sagt det flere ganger.

Det er satan som gjemmer seg bak måneguden allah.

 

For det er satan som vil at menneskene skal synde.

 

Hverken satan eller allah finnes. Fatter du ikke det? For på meg så virker det ut som du oppstår like ille som disse islamistene. Bare at det blir….. Kristenekstremist.

 

 

 

satan fins, det er et faktum som du ikke kan komme fra selv om du tror at han ikke fins, eller i det minste prøver å inbille deg selv om at han ikke fins.

 

Og en av satans genistreker var å overbevise mennesker om at han ikke fins. For når satan ønsker å ødelegge mennesker og føre de i fortapelsen, så hva er da bedre enn å overbevise disse om at han selv ikke fins mens han i det stille påvirker dem slik at de følger ham uansett ?

 

satan kan også feks skape politiske ideologier, og skjule seg bak dem.

 

allah fins, og han er en månegud,. allah var den øverste av alle de over 350 guder som araberne hadde før muhammed skapte islam, og allah var favorittguden til muhammeds stamme.

Mulimenes kamproåp allahu akhebar betyr allah er størst, og det henger igjen fra den tiden muhammed kjempet mot sine egne for å få allah innsatt som den eneste guden.

 

Så allah eksisterer, men han er en steinfigur. Det er imidlertid mer alvorlig når man vet hvem som skjuler seg bak måneguden allah, for det er satan selv.

 

så satan bruker mao politiske ideologier for å forføre mennesker, og for de som er religiøse spå bruker han ideologier som er kamuflert som religion. Som i dette tilfellet er islam.

muslim.jpg

Lenke til kommentar

Nope, det var til Baltazar.

 

Vel, om du kaller meg for "ekstremist" fordi jeg følger Jesus, så er jeg stolt av det.

 

Men folk vet egentlig ikke hva de gjør når de kaller kristne for "ekstremister"

 

For ordet ekstremist er jo funnet opp som en beskrivelse på en som dreper fol fordi han følger en annen politist ideologi enn dem, eller for muslimer som dreper folk og skjerer hodet av dem.

 

Kristendom er ikke noen politisk ideologi, så kristne følger ingen politisk ideologi.

 

Ingen kristne har heller noensinne uprovosert drept noen eller skjært hodet av dem. Kristendom handler om kjærlighet.

Så den eneste grunnen til at du kaller kristne for ekstremister må være at du hater kjærlighet, for dette er hva kristne skal følge, og som kristne blir oppfordret til i Bibelen.

 

“‘You shall love the Lord your God with all your heart, with all your soul, and with all your mind. 38 This is the first and great commandment. 39 And the second is like it: ‘You shall love your neighbor as yourself. 40 On these two commandments hang all the Law and the Prophets.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...