Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes egentlig jenter om ginger gutter?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en ginger på 18. År, men jeg føler liksom at alle jentene liker alle vennene mine osv, men ikke meg? Er det noe galt med ginger gutter liksom? Jeg er ikke den verste typen ginger som har krøller, billioner fregner osv.. Jeg er normal høyde, litt veltrent, blå øyne, ginger ofc... Men uansett.. Liker jenter egentlig ginger gutter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg er en ginger på 18. År, men jeg føler liksom at alle jentene liker alle vennene mine osv, men ikke meg? Er det noe galt med ginger gutter liksom? Jeg er ikke den verste typen ginger som har krøller, billioner fregner osv.. Jeg er normal høyde, litt veltrent, blå øyne, ginger ofc... Men uansett.. Liker jenter egentlig ginger gutter?

 

Hvorfor skriver du ginger hvis du mener rødhåret? Jeg synes rødt hår (som for øvrig har mange nyanser) er flott.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt normalt å lete etter feil hos seg selv hvis man føler at man ikke har draget på det motsatte kjønn. I ditt tilfelle så er det lett å skylde på at det er fordi du er rødhåret. En som er lav vil skylde på høyden, en som er skallet skylder på det. Som regel er det andre ting som ligger bak.

 

Jeg kjenner flere rødhårede som er kjekke menn. Rødhårede damer er bare nydelige.

Lenke til kommentar

Ikke tenk på det, det har null å si. Vær den personen du vil være, så vil du også få en jente etterhvert.

Det er folk som er seg selv som dør alene med færre enn 5 sexpartnere. Noen ganger er det bare ikke bra nok å være seg selv. Det er best å være den jentene ønsker å ha sex med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke tenk på det, det har null å si. Vær den personen du vil være, så vil du også få en jente etterhvert.

Det er folk som er seg selv som dør alene med færre enn 5 sexpartnere. Noen ganger er det bare ikke bra nok å være seg selv. Det er best å være den jentene ønsker å ha sex med.

 

So speaketh Narcissus.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...