Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem er det som bruker nettdating (møteplassen etc.)?


Anbefalte innlegg

Ja, hvilke personer er dette?

 

Hovedsaklig usikre, sjenerte folk?

 

Jeg er av den sjenerte, varsomme og usikre personen (på insiden ihvertfall). Er gutt (21), og vet at jenter ikke vil ha en usikker jypling, og jobber med å bli bedre på dette. Har ingen datingerfaring, ikke en gang kysset. Flaut, men brutalt sant.

 

 

Er det i det hele tatt vits å prøve, finner jeg noenlunde like personer uten å annonsere dette? Er ikke ute etter oppmuntrende ord, jeg er ikke naiv og vil ikke ha motivasjonstaler. ;) Anser forresten utseende mitt som gjennomsnittlig bra. Anonymous poster hash: a9ff4...271

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt det selv og mange jeg kjenner, det er helt normale folk. Det er vell ingen fellesnevner for folk som bruker nettdating. Ingen av de jeg har møtt har vært noe særlig sjenerte eller usikre på noe som helst. Jeg er ikke det, Jeg er vell alt annet enn usikker og sjenert, Men jeg bruker mye tid ved dataen med tanke på både hobby og jobb så hvorfor ikke ? Fettern min er gift = Nettdating. Min kusine har samboer = nettdating. Min kammerat har hatt et veldig godt og lykkelig forhold i mange år via nettdating ( endte pga flytting og karriere)

 

Jeg har hvertfall ikke opplevd de usikre og sjenerte personene du snakker om,

 

Men det er mange jenter der som har det jeg vil kalle en "falsk profil" det er de som eier profilen og alt det der men de lager profilen med pene bilder osv og bare venter på at folk skal komplimentere og "like" bildene de legger ut men er ikke ute etter noe date/kjæreste. altså "Attention whore`s" som noen kaller dem. sikkert mange mannlige slike profiler/folk også men de dukker ikke opp på mine søk :p

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man finner alle mulige folk vil jeg tro. Er mer og mer vanlig. Det går jo ann å prøve å se om du treffer noen som er hyggelig å snakke med. Skriv om interessene dine. Det er lettere å starte en samtale med noen hvis dere liker de samme spillene, tv-seriene osv.

 

Jeg traff samboeren min på nettet. Vi har holdt sammen i 7 år snart.

Lenke til kommentar

Den brutale sannheten er at nettdating fungerer særdeles dårlig for veldig mange gutter/menn. Du kan naturligvis sikte lavt og få napp, men det vil antagelig være vanskelig å finne ei som du føler deg jevnbyrdig med.

 

Hvis du tar kontakt med ei som er helt midt på treet attraktiv og sender henne en melding, hvor stor sjanse er det da for at du får svar om femti andre har sendt henne en melding samme uka? Da er sjansen stor for at hun ser på fire-fem (eller førti evt) andre som mer attraktive enn deg, og da hører du aldri fra henne. Kanskje hun er så hyggelig at hun har en standardmelding med avslag som hun sender.

 

Jeg ville i hvert fall ikke betalt for noe. Velg noe som er gratis og se an responsen. Ta all respons som en positiv overraskelse, ikke forvent at noen skal svare deg eller at andre skal kontakte deg. Da blir du bare skuffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okei guys, tror jeg skal øve litt mer i den "virkelige verden" før jeg begir meg ut på å potensielt kaste selvtilliten i kjøttkverna. ;)

 

Eventuelt trene sånn at jeg ihvertfall har èn side med plusspoeng. Men man kommer jo ikke langt med bare looks heller... :p

 

 

Om noen andre har en annen oppfatning av nettdating så er det bare til å slenge det inn, vet aldri, kanskje jeg prøver alikevel. Anonymous poster hash: a9ff4...271

Lenke til kommentar

Jeg har mange bekjente som bruker forskjellige nettdating tjenester, deres erfaringer er veldig blandet og det gjelder både damer og menn i fra 20år - 60år i grunn også.

 

Det er vell noe de aller fleste har akseptert og det som tidligere gjor det veldig kleint er vell til en viss grad borte, man møter jo i utgangspunktet (vertfall ofte) vilt fremmede mennesker, så lenge akkurat den delen der er gjensidig så er det stort sett greit.

 

Så har man de som blir stalket der man møter opp og vedkommende vet mer om deg selv enn det du gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...