Gå til innhold

TEST: Apple iPad Air 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...en haug med ryktesider som egentlig bare kopierer hverandre. Alle sier også "kanskje", og det er vel nøkkelordet i de fleste rykter...

 

Selvsagt kan det hende at Apple slutter med iPad Mini etter bare noen ganske få år med den, men det er "kanskje" like sannsynlig at de produserer den i noen år til...:-)

Lenke til kommentar

...så da kan vi vel slå fast at det har vært en del spekulasjoner.

 

Ja. Men spekulasjoner har ingen verdi - det spekuleres i masse ting hele tiden. Mange spekulerer f.eks i at det aldri har vært folk på månen og at det er et sjømonster i Seljord.

 

iPad Mini kommer til å bli lagt bort en dag. Akkurat som iPad Air, iPhone og iPod. Og nye ting vil ta deres plasser.

 

Skal spekulasjoner som dette ha noe for seg må de være litt mer spesifikke og ha et tidsaspekt som stemmer.

Lenke til kommentar

Morsomt at dere uttaler dere om verdien av spekulasjoner dere ikke en gang har lest...

Du vet at jeg ikke har lest de fordi...?

 

Jeg gidder ikke vente på svaret ditt, antagelig vanlig svada uansett. Men jo, jeg skummer gjennom ulike ryktesider, mest fordi det er litt humor i alt de sidene kan spekulere i. Fascinerende å lese hva folk kan finne på, og ikke minst, henge seg opp i og tro på.

Lenke til kommentar

Morsomt at dere uttaler dere om verdien av spekulasjoner dere ikke en gang har lest...

 

 

Hva tilsier at vi ikke har lest spekulasjonene? Jeg sjekker Macrumors.com jevnlig og leser mye spekulasjoner der jeg (hele nettsiden er tross alt bygget opp av 99% spekulasjoner og rykter) og jeg vet av erfaring at 99% av det jeg leser på Macrumors viser seg å aldri være reelt.

 

La oss nå behandle spekulasjoner for hva de faktisk er, nemlig spekulasjoner og ikke fakta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...