morobakskjermen Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Hei, Som topic`en sier har jeg tenkt å selge min trofaste gamle DELL XPS grunnet overgang til ny pc. Specs: Intel Quad Core 2.3Ghz cpu 6gb Ram 500GB harddisk Nvidia 4800 Series grafikk. Windows Ultimate7 64bit. Følger med ekstern trådløs mottaker. Pcen har aldri hatt gitt meg noen problemer, men er blitt omtrent 4år gammel. Hva kan jeg forvente å selge den for? Har tenkt å legge den ut på finn.no som er gratis for øyeblikket. Ønsker ikke å ta noe overpris, men det er fremdeles en meget god allround pc til skole eller lette spill. Frem til jeg kjøpte meg ny spilte jeg wow, starcraft2, lol og andre litt lettere grafikkspill uten noen problemer. Noen som har et synspunkt om hva jeg bør legge den ut for? Takker for innspill.
LMH1 Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Er vel nesten ingenting som er noe å satse på brukt. Stemmer det at prosessoren er Q9100 eller noe i den duren? Tviler på du får mere en 1800-1500 kr her, siden er mye av delene som er vært noe. Særlig hvis det kun er Wireless N eller eldre.
morobakskjermen Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Skrevet 21. oktober 2014 Hei, Jeg fant ordrebekreftelsen min, specsa er noe bedre enn jeg kanskje ga uttrykk for. Kan du sjekke hvorvidt denne cpu`en er noe bedre enn den du nevnte som crap? Med oppdaterte specs noen som vil meg råd på prissetting? Base Intel® Core 2 Quad-Core Q8200-prosessor (2,33 GHz, 1333 MHz, 4 MB hurtigbuffer) Minne 6144 MB 1066 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048 + 2 x 1024] Tastatur Dell multimedietastatur med USB-tilkobling (svart) - norsk Skjerm 20-tommers S2009W WIDESCREEN, norsk (1600 x 900) Grafikkort 512 MB ATI® Radeon 4850-grafikkort Harddisk 640 GB Serial ATA non Raid (7200 Rpm) Diskett- og mediestasjoner 19-i-1-mediekortleser Microsoft operativsystem Ekte Windows Vista® Home Premium SP1 (64 BIT) - Norwegian Mus Dell USB-lasermus med rullehjul og 6 knapper - svart Optisk stasjon 16X DVD+/-RW (les/skriv DVD, CD) Lydkort Integrert HDA 7.1 Dolby Digital-lyd Høyttalere Ingen høyttalere (høyttalere er nødvendig for å spille av lyd fra systemet) Trådløst nettverk Internal Enhanced Wireless 802.11n PCIe-kort - Europa Skjerm, tastatur, mus følger ikke med salg. Bare selve pcn Takk!
PgUp Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 5-700 kr. For å være ærlig, aner jeg ikke hvem som skulle ønsket å kjøpe den pc-en.
Christian Thork Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Helt enig, Spør heller om en skole i nærheten trenger den, Skolene våre kjøper gamle bedriftspcer med gamle mener jeg nålunde like specs som den der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå