Anette_90 Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Hei! Jeg prøver å hjelpe en å finne forede (arbeids)hansker. Problemet er at han trenger veldig store hansker, og han kunne ikke finne noen passelige i butikker i nærheten. Jeg har selv søkt litt rundt på nett, men finner heller ingenting. Noen som har noen gode tips til hvor man kan finne hansker i stor størrelse? Han har tidligere hatt et par i str 12, men om det finnes noe enda større ville det vært det beste... Håper på at noen har noen gode tips, slik at han slipper å gå med blåfrosne fingre i vinter
Isbilen Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Borte på Mekk-en her mener jeg de har langt større enn 12. Rene arbeidstøybutikker burde i hvert fall kunne være til hjelp.
Frobe Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Størrelse 12 er vel XXL? Hvis du kikker på side 19 og 20 i denne katalogen finner du noen helforede hansker i størrelse 12, men ingen større: http://www.batex.no/uploads/kundefiler/Web_katalog.pdf
Anette_90 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Skrevet 21. oktober 2014 Takk for svar begge to! :-) Han har selv vært på nærmeste mekk, og fikk der beskjed om at de ikke tar inn større enn str 11 Frobe, du er en reddende engel! Disse kan brukes :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå