Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst] Hjelp om å finne informasjon om hvem som bygde bygget


Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen her kan hjelpe! Jeg og samboer har funnet en kjempe feil på rørlegger jobben som ble gjort i leiligheten vår vi kjøpte for 4 år siden. Bygget er 7 år. Hvor kan jeg finne informasjon om de som bygget huset evt rørleggeren som gjorde jobben?

 

 

## emneitel endret av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Håper noen her kan hjelpe! Jeg og samboer har funnet en kjempe feil på rørlegger jobben som ble gjort i leiligheten vår vi kjøpte for 4 år siden. Bygget er 7 år. Hvor kan jeg finne informasjon om de som bygget huset evt rørleggeren som gjorde jobben?

Kontakt kommunen. De har alle papirene i saken, også hvem som hadde ansvar for hva. Hjelper trolig lite, da garantitiden er utgått. Men du kan jo appelere til firmaet og si det er dårlig reklame. Kanskje de er behjelpelig. Kan jo også sjekke om forsikringen dekker, men tvilsomt. Endret av Friluftskar
Lenke til kommentar

 

Hei! Håper noen her kan hjelpe! Jeg og samboer har funnet en kjempe feil på rørlegger jobben som ble gjort i leiligheten vår vi kjøpte for 4 år siden. Bygget er 7 år. Hvor kan jeg finne informasjon om de som bygget huset evt rørleggeren som gjorde jobben?

Kontakt kommunen. De har alle papirene i saken, også hvem som hadde ansvar for hva. Hjelper trolig lite, da garantitiden er utgått. Men du kan jo appelere til firmaet og si det er dårlig reklame. Kanskje de er behjelpelig. Kan jo også sjekke om forsikringen dekker, men tvilsomt.

Skal ta kontakt med de i morgen. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...