Gå til innhold

200 kilo oppå T68


ponduz

Anbefalte innlegg

Jeg og en kis sloss, og det medførte at telefonen min (t68) havnet under to velvoksne karer, noe som igjen førte til at displayet sprakk. telefonen funker fint, men er det plasser i dette land der det er mulig å anskaffe seg display? kan montere selv om mulig.

 

Telefonen er jo godt over to år gammel, så det er ikke noen garantisak, men skulle hatt tak i et display uten at det kosta skjorta. er ganske happy med telefonen inntil videre...

 

Hvor mye koster det å sende den inn til reparasjon?

Får man kjøpt display enkeltvis hos verksted? Noen som har peil ville det vært til stor hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var da merkelig...

 

Noen kamerater la for et par år siden en Nokia 5110 i en presse på etellerannet grustak, og begynte å skru opp trykket. Telefonen var helt fin til de nærmet seg 20 tonn. Da smalt det SKIKKELIG, og det var ikke en fille igjen av mobilen...

 

Deler til t68 bør finnes, jeg vet i alle fall at de har et pent utvalg til Nokia på www.hammar.no. Kanskje de vet mer...

Lenke til kommentar

Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg DETTE bildet i hodet ang. den slåsskampen:

 

To stykker som slåss, etter at den ene får en på trynet og mister 2 tenner, etter å ha slått motparten i magen og sparka ham i testiklene, roper plutselig den ene "SVARTE!!!!! MOBILEN MIN!!!!!!" hvorpå hele slagsmålet bare fryser, og den andre karen børster av seg og sier "Sorry mann, var ikke meninga å knuse mobilen din".

 

Jeg er rar. :wow:

Lenke til kommentar
Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg DETTE bildet i hodet ang. den slåsskampen:

 

To stykker som slåss, etter at den ene får en på trynet og mister 2 tenner, etter å ha slått motparten i magen og sparka ham i testiklene, roper plutselig den ene "SVARTE!!!!! MOBILEN MIN!!!!!!" hvorpå hele slagsmålet bare fryser, og den andre karen børster av seg og sier "Sorry mann, var ikke meninga å knuse mobilen din".

 

Jeg er rar. :wow:

Roflmao! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...