Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, folkens, klarer ikke å løse en rar css konflikt som jeg har.

 

på nettsiden http://www.madanimasjid.no, i høyre sidekolonne så har jeg to diver som det er noen linker inne i. Den ene linken, nederst, har riktig farge, mens den andre har ikke. Elementene skal være kliss like, og jeg endrer farge på linkene med denne regelen:

 

.entry-title.summary a {
	color: rgb(15,60,20);
}
<h4 class= "entry-title summary">
  <a......></a>
</h4>

over ser du også htmlen som er generert, ikke noe hokus pokus altså.

 

post-164866-0-84133600-1412887674_thumb.png

 

Men som du ser av bilde så blir det ikke riktig i den øverste diven likevel.

 

Noen som har lyst til å åpne utviklerverktøyet sitt og ta en kikk på det?

Det må være noe jeg misser....

 

Tusen takk om noen gidder!

Endret av abooAyoob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser korrekt ut for meg også, i Chrome. :)

 

 

Det ser helt fint ut her, så tipper du sitter på en cachet, gammel versjon? Ctrl+F5 FTW ;)

 

Takk for innsatsen folkens! Sjekket på mobilen før jeg la meg. Trodde først at det var et caching problem jeg også, men etter å ha prøvd ulike nettlesere og apparater så får jeg varierende resultater, av og til begge gule, av og til bare den ene, av og til er alt fint... hvordan er dette mulig?? Hvis man klikker på lenkene, så er siden siden de lenker til også veldig inkonsekvent.

 

Kan det være at det er for mange css regler som overskriver hverandre? Slik at den ikke rekker å komme til disse reglene før nettleseren sier seg ferdig?

Endret av abooAyoob
Lenke til kommentar

CSS har regler for hvilken klasse den skal bruke dersom det er flere klasser med samme navn, så det er nok ikke det.

 

Ser derimot at dersom jeg har trykket på linken, så får teksten samme farge som bakgrunnen. Så det er noe feil i CSS klassene dine dersom man har besøkt linken. Den får klassen

a, .comments-link a, footer.entry-meta, .comments-link a, .entry-meta a, .main-navigation li a, .main-navigation .current-menu-item > a, .main-navigation .current-menu-ancestor > a, .main-navigation .current_page_item > a, .main-navigation .current_page_ancestor > a, .archive-title, .page-title, .widget-title, .entry-content th, .comment-content th, .widget-area .widget a, .widget-area .widget a:visited, .wp-caption .wp-caption-text, .gallery-caption, .entry-caption, .entry-content pre

som gir teksten samme farge som bakgrunnen har. Teksten er der fortsatt, og er synlig dersom man holder over den, men den har fått samme farge som bakgrunnen. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...