Gå til innhold

Trackmania!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fant en demo av Trackmania. Det er et bilspill hvor du kan lage dine egene baner.
Minner om Elastomania bare i 3D med en bil. Mye bedre :mrgreen:

Det er ganske mange baner på demoen. Etter hvert som du får en del sølv og gull medaljer dukker det opp nye brett.

Det ferdige spillet kommer ut i slutten av november.

Se på www.trackmania.com
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jepp det er utrolig kult, selv om det bare er en BETA demo... gleder meg til hele spillet kommer

3 kule bilspill som kommer nå:

Trackmania

Need for speed underground

Crashday

Crashday ligner litt på trackmania, men de har vinklet det på en litt annen måte...

Skrevet
Hehe, Trackmania er ganske artig. Bare litt plagsom med den musikken som piper i menyen... :roll:

Jeg synes den musikken er helt genial. Trackmania er forøvrig helt fantastisk. Skikkelig gøy, både i single og multiplayer. Gleder meg veldig til fullversjonen kommer.

Skrevet
Hvorfor har ingen nevnt noe om dette spillet før? Det er jo genialt *grin*

Jeg lagde en liten tråd om det for en stund siden ("Kan dette bli det nye Stunt Car Racer"), men ellers er jeg enig i at Trackmania har fått alt for lite oppmerksomhet. Det har totalt tatt over online-livet mitt (hvis dere blir frakjørt av en bil det står "Joachim" over, så er det meg som moser dere :-), og det er slett ikke ille i Single Player heller (har gull på alle untatt den siste race-banen).

Skrevet

Mwaha. Lastet det ned, spilte gjennom litt og tenkte jeg skulle teste online-spilling. Fant der en srver i Norge, i Trondheim kalt Gamer.no. Tok meg ett forsøk å gjette forresten. :D

Uansett, RÅTT spill! Fattet det ikke helt til å begynne med, men det var konge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...