Gå til innhold

Halo: The Master Chief Collection

Ezio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette kan vel ikke stemme? :p

post-224957-0-54016800-1415049264_thumb.jpg

Edit: Etter det Elkjøp gjorde ifjor da de skulle sende ut GTA, så har jeg blitt forsiktig med å håpe for mye. :p

Endret av aBaDmAn91
Skrevet

Hadde vært veldig fint om den har blitt sendt. :) Men noen nettbutikker registrerer en pakke som sendt før de faktisk sender den. :p

Hmm, er jo ikke verre enn å slette bestillingen dersom det ikke skjer noe på et par dager. Men hadde vært konge å fått det til helga.

Skrevet (endret)

Ser de har 100+ på lager nå, så godt mulig det stemmer at den er sendt. Nesten sånn at det frister å slette bestillingen min på cdon og slenge inn en på Komplett, men tror ikke jeg gidder.

Endret av Crazy Joe Davola
Skrevet

Kjøpte det bare i xbox store jeg. 50 kr mer enn komplett er ikke så ille synes jeg, i tillegg til at nedlastningen startet med en gang.

Er vel ikke noe særlig forskjell på hva man får med digital vs fysisk kopi av spillet?

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Spørs om dere får spiller flerspiller, da dere uansett må vente på oppdateringen. Men den bør uansett komme snart.

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Ingen overraskelse at Halo: Reach og Halo 4 er overrepresentert i bunnen. Men jeg er overrasket over at Cold storage og Sandbox kommer ut så dårlig.

Spør du meg, har Halo 3 den mest komplette listen med flerspillerkart noensinne. Uansett spill.

Men det er smak og behag.

Skrevet

Spørs om dere får spiller flerspiller, da dere uansett må vente på oppdateringen. Men den bør uansett komme snart.

Sitter heldigvis på en kjapp linje, men ja for de som ikke har det så bør den jo komme snart slik at alle er klar til lanseringsdagen.

Skrevet

Samtidig kan vi melde at det muligens ikke blir stream fra flerspillerdelen i Halo: MCC på onsdag allikevel. Den 20GB store patchen som skulle komme i dag er nemlig utsatt, på grunn av problemer med matchmaking-serverne. Vi håper imidlertid at det lar seg løse innen onsdag!

Skrevet

Kjøpte det bare i xbox store jeg. 50 kr mer enn komplett er ikke så ille synes jeg, i tillegg til at nedlastningen startet med en gang.

Er vel ikke noe særlig forskjell på hva man får med digital vs fysisk kopi av spillet?

Bare et tips for fremtiden, kjøp digitale spill fra den amerikanske storen på XB1. Her er en liten how-to, bare bruk addressen som ligger i første posten:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=722968

Dermed får du kjøpe spill for rundt 404kr sammenlignet med 550-600kr på den norske storen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...