Gå til innhold

Jeg trenger forslag til sketsjer!


CaptainKurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker en fra barneskolen.

 

Er ei dame i kiosk som selger karameller. Alle som kommer innom skal ha karameller for 5 kroner. Karamellene er på øverste hylle i butikken, så hun må bruke stige for å få tak i karamellene.

Kundene kommer ikke inn samtidig,men alle skal ha karameller for 5 kr. Hun må gå opp på en stige for å nå øverste hylle å hente karameller hver gang en kunde skal ha.

Etter å ha solgt litt karameller står hun på stigen da en siste kunde kommer. Hun spør" Skal du også ha karameller for 5kr?" Kunden sier "nei". Damen går ned stigen og spør "Hva skal du ha?" Kunden sier "Jeg skal ha karameller for 10 kr".

 

Damen sliter hver gang hun skal opp å ned stigen.

 

Jeg synes dette var en morsom sketsj. Jeg var jo mange, mange år yngre da jeg så den, men synes forsatt den er morsom. Om den passer er en annen sak. Den er ikke så lang, noe som er en fordel. :)

Endret av -Twix-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mentalt sykehus:

 

Var en psykolog/lege som kjeda seg, så han dro med alle pasientene sine opp til loftet, før han dro med dem opp så hadde han tegna en dør på en vegg. Så sier han til pasientene sine, den som klarer å låse opp døra er FRI!

Alle prøvde med forskjellige objekter, en prøvde med teskje, en prøvde med dorull, og en prøvde å løpe gjennom døra. Men, så var det en pasient som satt og lo av dem, legen tenkte hmm, kanskje han her har skjønt det, så sier legen til pasienten til: hvorfor sitter du å ler av dem? Så ler han litt mer, og sier: jeg har nøkkelen i lomma.

Endret av PrettyBoy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...