Gå til innhold

TEST: Sony Xperia Z3 Compact


Anbefalte innlegg

Einig der. Storleiken på telefonen er viktig, samt friksjon. Spesielt på ein kompaktversjon der mykje av poenget er at den ikkje tar så stor plass.

 

God beskyttelse er gjerne i gummi, som er håplaus å dra opp og putte ned i lomma.

 

Forstår meg ikkje på at eit bakdeksel skal vere designet så dårleg. Er det mogleg å skifte det til noko uoriginalt og meir haldbart?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Hvordan er antennene? Har en Z1 og den er rett og slett drita dårlig på å motta signaler. Får høre i 8 av 10 samtaler at den jeg prater med ikke kan høre meg eller hører dårlig, og wifien er også svak. Det skal ikke være nødvendig å rope i telefonen inendørs for at den andre skal høre deg...

 

Jeg lurer på akkurat det samme og har akkurat samme erfaring med Z1. Elendig antenne gjorde at jeg tilslutt måtte gi opp den telefonen (hjelper lite at telefonen er "smart" når man ikke kan prate i den. Skal Z3 Compact være aktuell må den ha bedre antenne enn Z1.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blir nok ingen ny Sony på meg. Har en Z1 Compact som har hatt et helt ubrukelig kamera etter Kit Kat oppdateringen. Er jeg heldig får jeg tatt 3-4 bilder før kameraet låser seg fullstendig. Må da slå av og på skjermen for å få det til å reagere. Dette er et kjent problem som Sony ikke har fikset etter flere måneder. Har tilbakestilt telefonen gjentatte ganger uten at det har funket. Problemet kommer alltid tilbake.

 

https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z1-Compact/Sony-z1-compact-camera-freeze/td-p/637859

 

Kan bekrefte dette. Kjøpte min Z1 i fjor og synes dette er det dårligste kjøpet jeg har gjort av en mobil. Jeg ville virkelig like den, men kameraet henger seg hele tiden og gjorde dette så og si fra første stund. Dette er kameraappen samt snapchat og alt annet. Oppdateringer har ikke hjulpet og har fått bekreftet slik som deg at dette er et felles problem spesielt etter oppdateringen til Kit Kat. Sony virker ikke å ha noe ønske om å løse dette. heller Ringte til Sony's kundeservice som ba meg utføre standard feilsøking som jeg allerede hadde gjort. En gidder ikke en gang å prøve når du finner tusenvis av brukere på forum som har prøvd akkurat det samme før deg uten at det har hjulpet....!!!!

Har lyst på ny mobil og denne frister, men har sagt utallige ganger at jeg hater denne mobilen så å gå til en Z3 kompakt virker risky. What the f*** to choose!? S6 til 6k+++? i dont think so.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...