Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - ventle - 9mm f/8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I all verden, har du klatret så høyt for å få tatt et bilde, eller var det en plattform der? Ganske sugende i alle fall. "Rushtid" er for øvrig meget flott. Bildet er tatt på riktig tid med en rødmende horisont, samtidig som bildene er på vei mot deg med warp-drive aktivert.

Skrevet

Lurte gså på hvordan du har tatt bildene av grantrærne ovenfra. Herlige farger i kveldsbildene av rushtid og nr. 16 - På kanten, jeg ser jeg må prøve å bruke mitt eget 9 mm objektiv mer. Har du har brukt stativ på de to siste?

Skrevet

Ikke brukt stativ på noe av det som er lagt ut hittil :) kommer et par stativbilder fra de siste par dagene. Tretoppbildet måtte det klatres for...

17. Oktober - I Østerdalen

P1020298-600x600.jpg

Enkelt gårdslandskap i forbifarten. Tronfjellet i bakgrunnen.

Skrevet

10. Oktober - Urban Villmark

P1010911-600x600.jpg

Trondheim - under en kilometer fra nærmeste boligfelt kan man oppleve dette om man står opp tidlig nok.

Dette er et bilde der jeg føler objektivet virkelig får vist hva det er godt for.

Pent, virker nesten litt som hdr, syns jeg.

Skrevet

Takk for det Randi. Er vel en ganske kjent fasade for den som har vært på Gløshaugen (og det kommer nok mer derfra, ettersom jeg tilbringer ganske mye tid der...) :)

20. Oktober - Dyster Aften

P1020364-600x600.jpg

Skrevet

Jeg er imponert over at du klarer å ta så bra bilder med det objektivet på kvelds- og nattetid. Fint med den gule forgrunnen i bildet fra 20. oktober

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...