Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analsex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt ann på egentlig.

 

Har ikke noe imot det men er ikke som om jeg peiser på uten å ha avklart dette i forkant, og ikke i bak kant.

 

Verdt å prøve for all del så finner du fort ut om det er noe som tiltaler deg og vitner om gjentakelse. Var litt "var" for dette tidligere - men det var fordi jeg rett og slett ikke hadde prøvd selv.

Lenke til kommentar

Ideen er god, men i praksis er det noe dritt (bokstavelig talt).

 

Ja, det er et følsomt område og det å stimulere det kan være kjempedigg. Men i virkeligheten er det nå en gang slik at stedets primærfunksjon er å frakte avføring ut av kroppen og dermed er det uunngåelig på ett eller annet tidspunkt å måtte håndtere nettopp avføring på en litt mer "up close and personal" måte enn ønskelig hvis man holder på med anallek.

 

Og, dritt er turn-off. Skikkelig turn-off. Så da er det rett og slett ikke verdt det.

 

 



Anonymous poster hash: d6e06...f81
Lenke til kommentar

Hva slags dirty chicks er dere er sammen med, som har så skitne rumpehull? :laugh:

Gay men have nothing but(t) anal sex! Funker tydeligvis for dem.

Personlig synes jeg anal er veldig spennende. Har vært så heldig å være sammen med et par damer som likte det veldig godt, men mye av nytelsen har da sammenheng med å gjøre ting riktig. Det er en ganske annerledes sensasjon enn vaginalsex, og den eneste måten vi heterofile kan oppleve det på ;)

Vask, vask, vask, bruk glid, eventuelt kondom hvis du er bekymret, og pass på å gjøre dama god og kåt.

Lenke til kommentar

Hva slags dirty chicks er dere er sammen med, som har så skitne rumpehull? :laugh:

 

Gay men have nothing but(t) anal sex! Funker tydeligvis for dem.

 

Personlig synes jeg anal er veldig spennende. Har vært så heldig å være sammen med et par damer som likte det veldig godt, men mye av nytelsen har da sammenheng med å gjøre ting riktig. Det er en ganske annerledes sensasjon enn vaginalsex, og den eneste måten vi heterofile kan oppleve det på ;)

 

Vask, vask, vask, bruk glid, eventuelt kondom hvis du er bekymret, og pass på å gjøre dama god og kåt.

Jeg har alltid en gul boks med vaselin i lomma, om tilfellet :wee:

Lenke til kommentar

 

Ideen er god, men i praksis er det noe dritt (bokstavelig talt).

 

Ja, det er et følsomt område og det å stimulere det kan være kjempedigg. Men i virkeligheten er det nå en gang slik at stedets primærfunksjon er å frakte avføring ut av kroppen og dermed er det uunngåelig på ett eller annet tidspunkt å måtte håndtere nettopp avføring på en litt mer "up close and personal" måte enn ønskelig hvis man holder på med anallek.

 

Og, dritt er turn-off. Skikkelig turn-off. Så da er det rett og slett ikke verdt det.

 

 

 

Anonymous poster hash: d6e06...f81

 

 

Haha, så ikke den før nå. "Dritt er turn-off", vel joda i enkel betydning er det jo ikke noe så mange tenner på. Men du har jo ikke analsex for å få dritt på knaggen. Jeg vil si det hjelper (om noe ukult kommer på den) å ikke stirre på den og beundre synet når du er ferdig :green:

 

Edit: Mente ikke at det kommer dritt ofte

Endret av Bagatrell
Lenke til kommentar

Haha, så ikke den før nå. "Dritt er turn-off", vel joda i enkel betydning er det jo ikke noe så mange tenner på. Men du har jo ikke analsex for å få dritt på knaggen. Jeg vil si det hjelper (om noe ukult kommer på den) å ikke stirre på den og beundre synet når du er ferdig :green:

Edit: Mente ikke at det kommer dritt ofte

 

 

Nei, man har ikke analsex for å få dritt på knaggen. Men hvis man driver med det jevnlig så er det uunngåelig at det før eller siden skjer. Og det er så negativt at alt det positive ikke er nok til å veie opp.

 

det går jo fint an å ha analsex uten det kommer dritt

 

Det går helt fin i 99 av 100 tilfeller. Men den ene gangen det skjer er så ubehagelig at de 99 positive opplevelsene ikke er verdt det.

 

Anonymous poster hash: d6e06...f81

Lenke til kommentar

 

Haha, så ikke den før nå. "Dritt er turn-off", vel joda i enkel betydning er det jo ikke noe så mange tenner på. Men du har jo ikke analsex for å få dritt på knaggen. Jeg vil si det hjelper (om noe ukult kommer på den) å ikke stirre på den og beundre synet når du er ferdig :green:

Edit: Mente ikke at det kommer dritt ofte

 

 

Nei, man har ikke analsex for å få dritt på knaggen. Men hvis man driver med det jevnlig så er det uunngåelig at det før eller siden skjer. Og det er så negativt at alt det positive ikke er nok til å veie opp.

 

det går jo fint an å ha analsex uten det kommer dritt

 

Det går helt fin i 99 av 100 tilfeller. Men den ene gangen det skjer er så ubehagelig at de 99 positive opplevelsene ikke er verdt det.

 

Anonymous poster hash: d6e06...f81

 

Var jo det jeg mente.

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet ut hvorfor det er noe jeg ikke har noe imot og det er nok av to grunner:

1 - dersom jenta liker det så er det for meg det beste jeg kan gjøre - noe som dama elsker at jeg gjør.

 

2- det er en del trangere og det føles rett å slett ganske godt.

 

Men utrolig nok så er det faktisk bedre å ta dama i doggy mens jeg smådasker/klemmer tak i rumpa og småriver i håret hennes. De er utrolig deilige å ta på de to skinkene... Har resultert i at flere enn 1 har hatt rødt håndmerke der dagen etterpå ?Tror mange er enige i den der faktisk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...