Gå til innhold

Sinne Tråd!


jokki

Anbefalte innlegg

Jeg er så j*vla lei av dere brukere som ikke kan poste i rett kategori, skriver idiotiske topics og klager når vi griper inn. Jeg hater, hater, hater, hater dem. Jeg har så lyst til å møte opp personlig og gi dere en personlig oppfølgning fra min knytteneve. :grumpy:

Som jeg har tidligere nevnt.

Hvorfor ikke tvinge dem til å lese rettningslinjene på en eller annen måte?

Jeg er enig med deg at folk som skriver "hjælp" som topic er jeg j*vla lei av etter hvert, en enda større filleting er å poste i feil kategori? er det så føkkings vanskelig og se at det fins en kategori for spørsmål om windows i stede for å lage en topic i "annet om hardware"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vel egentlig ikke lov til å kjøre i mere enn 80km/h med lettmotorsykkel i Norge

 

jeg skjønner vel at det ikke er lov å kjøre så fort men den går uansett så fort!

det er ikke lov å kjøre i 200 med bil heller, men på mange biler GÅR det! :gretten:

 

ps: maks fart på lettsykkel er 80km/t også på motorveg, begrensningene er at motoren skal ikke yte mer enn 11kw

Lenke til kommentar
Dra til helvete med dere, jævla p'ikk-tyskere! Hvorfor kan ikke alle bare snakke engelsk i stedet? I VÆFFAL tyskere! Ingen ordentlige systemer på NOEN føkkings SKIT-TING! Læreren driver bare å snakker om allmulige verbtider og modale hjelpeverb uten å si HVA I SATANS ROMPEHULL et modalt hjelpeverb ER! Og ikke nok med det: Alle tyske ordene STINKER!

 

Har gått på tysk i godt over 2 føkkings år, og enda kan jeg nesten ikke skrive en hel setning!

 

Trur ikke du skal kjøre alle under et tak her. Er flere her på HW som er tyske, men send meg en PM om du har et O'store hat.

 

Tysk er forresten enkelt og et genialt språk spørr du meg. Trur nok ikke interessen din har helt vært der, eller en helt lam lærer kansje...

Ok, asså.

 

Hatet er vel ikke mot tyskere personlig, kanskje heller ikke mot det tyske språket personlig, men mot at jeg må lære det! :yes: Og at de må gjøre det så dritkjedelig å lære det. Har tysk bare 2 klokketimer og 15 minutter hver uke, men likevel føles det som _MYE_ lenger. Sitter bare å ser på at klokka tikker videre, og gruer meg til neste tysktime.

 

Læreren min spurte for noen dager siden om noen kunne ta på seg å smøre på noe boller eller whatevver det var, og det skulle foregå akkurat mens vi hadde en tysktime. Først var det ingen som gidda, men når vi realiserte (rip-off engelsk) at det var midt i en tysk-time ble alle "plassene" opptatt på sekunder.

 

Tror seriøst ikke jeg har lært noe nyttig tysk på mange måneder. Det er bare så utrolig kjedelig.

 

Sorry, dere tyske folk, men jeg synes språket deres stinker bigtime! :yes:

Lenke til kommentar

godkjent :smile:

Men faktisk, så børt du prøve en ferie sør i Tyskland. Var der i sommer, så sør at vi så skilting til Praha. Var sinnsykt varmt, digg å ligge i sola og bade. Sinnsykt fine byer der nede i bayern og.

Men å overtale deg å ta en ferie i Tyskland er vel som å selge en brukt RimiPose til en person og få han til å tro at han har gjort et godt kjøp :D

Lenke til kommentar
godkjent :smile:

Men faktisk, så børt du prøve en ferie sør i Tyskland. Var der i sommer, så sør at vi så skilting til Praha. Var sinnsykt varmt, digg å ligge i sola og bade. Sinnsykt fine byer der nede i bayern og.

Men å overtale deg å ta en ferie i Tyskland er vel som å selge en brukt RimiPose til en person og få han til å tro at han har gjort et godt kjøp :D

Enig der egentlig... en ferie i Tyskland anbefales alle egentlig. Det beste av alt er at man egentlig ikke trenger å kunne tysk, bare det aller nødvendigste, som feks. Eine bier bitte, ich bin heiss osv.. :p

Lenke til kommentar

Tysk er i grunn ett ganske enkelt språk. Det lærer din sier om at det er så viktig å kunne alle de rette formene osv er bare tull. Pugg ord, det er de du trenger. Akkurat som om ikke vi skjønner hvis en som ikke har bodd i Norge så fryktelig lenge sier noe feil på norsk. De fleste tyskerne skjønner hva du mener, det er det som er poenget, ikke å kunne snakke flytende tysk

Lenke til kommentar
2. de forpulte horene i staten som sørger for at alle som er født etter 1. juli i år må ha et jævla kurs for å øvelseskjøre.

Ja, alt hva de finner på for å heve standarden på trafikkanter i det ganske land. Det er helt forkastelig. Tsk, tsk, tsk..

 

[/tykt lag med ironi]

synd at du synes det.. når jeg leste meldingen så syntes jeg det var bra at noen andre også synes det er tull... men så ser jeg at du IKKE mente det..

har du virkelig tenkt igjennom hva det består av?? hovedsaklig så er det bare veivesenet som vil ha pener.. og så lager de dette lille problemer for å dekke over det... f.eks. mørkekjøringen består i at du skal sitte som passasjer i 2 timer mens instruktøren kjører... TULL!! :( sier jeg.. det får man opplæring i på kjøreskolen.. og de fleste som skal øvekjøre har foreldre eller andre ansvarlige/kjente som de har sitte på med og kjørt om kvelden mange ganger før... jeg f.eks. har sittet på hele netter.. (vet det ikke er noe spessiellt sammenliknings grunnlag)

Lenke til kommentar

Hater de jævla lærerne som ringer hjem til foreldra mine bare fordi jeg ikke leverer inn noen ****** innleveringsoppgaver!!

 

Hater tysk.. Men det er jo ganske godt dekket i denne tråden allerede..

 

Hater det at døgnet bare har 24 timer, kunne godt hatt 50 for ****!!!1

 

Hater at du legger på deg når du spiser masse..

 

..

 

Er ikke noe god til å ha "utbrudd" .. så det ble ganske rolig som vanlig..

Lenke til kommentar
godkjent :smile:

Men faktisk, så børt du prøve en ferie sør i Tyskland. Var der i sommer, så sør at vi så skilting til Praha. Var sinnsykt varmt, digg å ligge i sola og bade. Sinnsykt fine byer der nede i bayern og.

Men å overtale deg å ta en ferie i Tyskland er vel som å selge en brukt RimiPose til en person og få han til å tro at han har gjort et godt kjøp :D

Hehe! Ironisk nok har jeg faktisk vært i tyskland flere ganger! Riktignok bare kjørt gjennom de fleste gangene, men jeg har nok tilbringt rundt en måned av mitt liv tilsammen i tyskland... Fordelt på en 10 ganger eller noe. :nice:

 

Liker ikke at de dubber filmene sine på kinoene! :grumpy:

 

Men det gjør de jo i spania og italia og kanskje de fleste landene nedi der.. :shrug:

 

 

 

Kort oppsummering:

- Hater faget tysk over alle fag

- Liker ikke tysklæreren min

- "Bausteine" kan brenne

- Tyskere lager flotte mobiler, og er helt sikkert gode på mye

- Har ingenting imot tyskere personlig

 

:-)

Lenke til kommentar
Tysk er i grunn ett ganske enkelt språk. Det lærer din sier om at det er så viktig å kunne alle de rette formene osv er bare tull. Pugg ord, det er de du trenger. Akkurat som om ikke vi skjønner hvis en som ikke har bodd i Norge så fryktelig lenge sier noe feil på norsk. De fleste tyskerne skjønner hva du mener, det er det som er poenget, ikke å kunne snakke flytende tysk

Jupp! Var en lidenskapelig tysk hater selv, helt til jeg fikk jobb i sikkerhetskontrollen på Gardermoen og skjønte hvor lurt det egentlig er å kunne noen gloser på tysk. Drit i grammatikken, de skjønner hva du sier uansett. Pluss at de blir veeeeeldig mye lettere å ha med å gjøre hvis du prater tysk med dem - et eldre ektepar fra Sveits begynte å k'ødde med meg på sin dårlig engelsk da jeg prata min noe begrensede tysk med dem.

 

Foresten, hater Valgerd!!! Hu er så forbanna uendelig tilbakestående!!! Bondevik også! Fysj!!

Lenke til kommentar
En ting jeg hater så er det å lese skjønnlitteratur, fy ****** ass. ****** shit må lese godt over 1000 sider med bare piss, dritt bøker fra 1948 og oppover osv.

Ja, gud forby at man skal berike ordforrådet og bruke fantasien for en gangs skyld. Lærerne er noen store jævler, ikke sant?

Enig der psilocybe! Noen lærere er greie, de som ikke prøver å lære meg ting, men de som prøver å dytte kunnskap inni hodet mimtt, argh som jeg hater de! :p:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...