Gå til innhold

Banned av Twitch


LarZen

Anbefalte innlegg

Streamet idag via Playroom i endel timer. Bygget en pc pult og skravla litt om spill og viste endel gamle spill esker. Og poff var kontoen banned.

 

Spilte endel musikk, kan det være grunnen tro? Eller er det bare en tulling som er ute etter faen kanskje...

 

Se hvordan dette går da...sendt en epost til dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok fordi du streamet at du bygde en PC-pult istedenfor å streame gameplay.

 

Code of conduct sier følgende:

 

"Non-gaming content
Not sure if you noticed this, but Twitch is a place for games. Video games, board games, card games, fantasy sports, LARP games -- you name it. And while it's nice to take a break and just chill out with your audience, please ensure that your channel's primary focus is on gaming content."

 

http://help.twitch.tv/customer/portal/articles/983016-twitch-rules-of-conduct

Endret av iGlenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok fordi du streamet at du bygde en PC-pult istedenfor å streame gameplay.

 

Code of conduct sier følgende:

 

"Non-gaming content

Not sure if you noticed this, but Twitch is a place for games. Video games, board games, card games, fantasy sports, LARP games -- you name it. And while it's nice to take a break and just chill out with your audience, please ensure that your channel's primary focus is on gaming content."

 

http://help.twitch.tv/customer/portal/articles/983016-twitch-rules-of-conduct

 

Ja det er nok det. La merke til nå at alle dem som streamer ifra Playroom bruker Ustream da det er lov å streame absolutt alt der. Så da skjønner jeg. Håpe dem åpner den opp igjen om ikke så lenge så jeg kan streame gameplay.

 

Så får jeg bruke Ustream til Playroom.

Lenke til kommentar

Det er MANGE som har streamet at de har bygd en pc. Jeg har sett 4-5 stk. Bare så du vet det.

 

Ok, mulig endel rapporterte meg for pur faen. Pleier å ha ca...0 som ser på meg. Idag så hadde jeg i 3? timer alt ifra 30-60 personer konstant. Alltid noen som vil ødelegge for andre.

 

Men nå bygget ikke jeg PC da. Satt samens en PC pult og skravla litt fjas rundt det og litt spill. Samt viste endel gamle spill esker osv..

 

Kjipt når jeg endelig hadde endel folk som satt å så på meg av alle ting...så blir jeg banna. Hehe :w00t:

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jøss, det hørest rart ut. Følger ikke med på World Of Warcraft streams men Swifty eller hva han heter vet jeg streamer alt annet enn gameplay stortsett. Så at det er grunnen er jo ganske rart. Ser også folk som bare sitter å skravler om alt og ingenting også, så at det er grunnen til at du ble bannet tviler jeg ganske mye på.

Lenke til kommentar

Fått åpnet kontoen igjen nå og beskjeden var at det var non-gaming related og da spesielt Playroom som dem vist ikke likte.

 

Men når du sier det så har jeg jo sett mange andre som ikke streamer gameplay. Men virker som Twitch er vanskelige rundt ting som dette etter hva jeg leser etter å ha googlet litt.

 

Så om jeg skal surre med slikt igjen så blir det Ustream. Og så har jeg fått åpnet for streaming på Youtube også nå. Men dem er veldig nazi på å at jeg ikke bruker musikk osv uten rettigheter...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Fått åpnet kontoen igjen nå og beskjeden var at det var non-gaming related og da spesielt Playroom som dem vist ikke likte.

 

Men når du sier det så har jeg jo sett mange andre som ikke streamer gameplay. Men virker som Twitch er vanskelige rundt ting som dette etter hva jeg leser etter å ha googlet litt.

 

Så om jeg skal surre med slikt igjen så blir det Ustream. Og så har jeg fått åpnet for streaming på Youtube også nå. Men dem er veldig nazi på å at jeg ikke bruker musikk osv uten rettigheter...

 

Sent svar men men.. Om du støter på nye problemer med twitch så kan du svare med at det er twitch-streamers der ute som ikke gjør noe annet enn å male bilder 6 timer om dagen, og absolutt null spill-relatert innhold. Disse streamerne har også fått innvilget sin "partner-søknad".

 

Spurte en av disse om dette var spillinnhold, og jeg fikk til svar "jada, så lenge jeg maler noe fra et spill så er det greit". Da begynner det å surre i hodet mitt. Så hvis han/hun maler en Formel 1 bil, bedriver denne personen da med bilsport? Administratorene på twitch er ikke noe annet enn en gjeng med tullinger.

 

Å hore ut dama si for penger, drikke seg dritings for penger, male bilder og lage lommebøker for penger er greit. Men så fort du begynner å skru sammen en pult og vise frem noen spillesker, nei da blir du banned! Logikken lenge leve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...