Gå til innhold

Regelmessig disconnects fra både cs:go og ts3


Anbefalte innlegg

Hei

 

Flyttet for ikke lenge siden inn i ny leilighet hvor huseier står for internett. Ifølge speedtest.net er min isp "NTE Bredbånd". Jeg får ca 50/50mbit på speedtest.net. Får "A" på pingtest.net. Huseier har kablet ned til hvert rom i leiligheten og jeg har koblet en cat6 patch kabel fra veggkontaket til min stasjonære pc.

Problemet mitt er at jeg får connectionproblems hele tida i cs:go.
Flere ganger iløpet av en game stopper det opp, kan bare se meg rundt også kommer den timeren som teller ned til jeg blir disconnecta automatisk. Vist jeg reconnecter manuelt kommer jeg umiddelbart inn igjen så det virker ikke som at nettet forsvinner. Jeg kan browse så mye jeg vil uten og merke noe.

Teamspeak 3 disconnecter også automatisk regelmessig.

Noen som vet hva dette kan være? Jeg tenkte jeg skulle høre meg litt rundt før jeg tar kontakt med huseier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Du kan ha snublet over det klassiske problemet med at hjemmesentralen sier takk for seg.

Zyxel skranglet som deles bruker å slite når den får litt last, og det å skifte ut denne om man ikke er helt oppegående på pc og nettverk kan være en vanskelig oppgave.

 

Det du kan prøve er dog å skaffe en router av bedre kvalitet og forsøke å sette hjemmesentralen i bridge, for hos NTE skal du ikke ha pakketap av UDP pakker.

Lenke til kommentar

Du kan ha snublet over det klassiske problemet med at hjemmesentralen sier takk for seg.

Zyxel skranglet som deles bruker å slite når den får litt last, og det å skifte ut denne om man ikke er helt oppegående på pc og nettverk kan være en vanskelig oppgave.

 

Det du kan prøve er dog å skaffe en router av bedre kvalitet og forsøke å sette hjemmesentralen i bridge, for hos NTE skal du ikke ha pakketap av UDP pakker.

Problemet er at jeg ikke har tilgang til utstyret, det står oppe hos huseier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...