Gå til innhold

Denne får du trolig aldri se i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje blir betjeningen et mareritt, men jeg så en demonstrasjon av funksjonaliteten her om dagen, og jeg ser et stort potensial. Forhåpentligvis gir de ikke opp utviklingen, og så ser vi kanskje slike telefoner i salg om et år eller to.

Skrevet

De som har hatt hands on mener at de ble overrasket over at det ikke var uhåndterlig i det hele tatt, såvidt jeg har lest.

:thumbup:

Jeg synes Galaxy Edge er en flott mobil, og vil gjerne ha en slik...

Skrevet (endret)

Tja de var ikke så giret på den skjermen ift til håndtering. Jeg ville valgt note4 selv uansett. Mytj finar.

Endret av Slai
Skrevet

Tror jeg ville gått for Edge dersom jeg kunne... den er jo annerledes/uvanlig, og kanskje er den ikke så praktisk/godt utviklet (ennå), men jeg vil gjerne prøve noe nytt og ta sjanse :)

Skrevet

"Masseproduksjon (eller serieproduksjon) er tilvirkelse av store mengder standardiserte produkter, oftest på en fabrikk og gjerne på samlebånd. Masseproduksjon involverer gjerne bruk av samlebånd for å bevege delvis sammensatte produkter til arbeidere, som gjennom repetitive oppgaver setter sammen store mengder produkter på relativt kort tid, og dermed til lavere kostnader enn ved annen type produksjon."

Alle andre produksjonsformer må jo bli ekstremt kostnadsforhøyende for en slik innretning, samt gi et produksjonsvolum tilsvarende visse supersportsbilmerker...

Skrevet

Testet Edge på IFA...nå skal det vel sies at både Note 4 og edge der ikke var i ferdige OS utgaver (I alle fall påstod nissen fra samsung så), men det var ikke noe problem å holde den uten å starte apper osv. Og enda bedre blir den med et s-view cover..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...