Gå til innhold

NextGenTel med nytt "webdesign"


Anbefalte innlegg

Er det mulig sier jeg. Sidene til nextgentell ser jo værre ut enn de sidene jeg lagde første gang i forntpage. og for de som lurer på hvordan det ser ut å, så ser det bedere ut en nextgnetell sitt. Klikk her for å besøke og se på Viplash.no

 

 

Amatør messsig.. jeg kunne alget bedre sider for halvparten av det de har betalt np... Legger meg jeg.. ble dårlig av å se det.. :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig sier jeg. Sidene til nextgentell ser jo værre ut enn de sidene jeg lagde første gang i forntpage. og for de som lurer på hvordan det ser ut å, så ser det bedere ut en nextgnetell sitt. Klikk her for å besøke og se på Viplash.no

 

 

Amatør messsig.. jeg kunne alget bedre sider for halvparten av det de har betalt np... Legger meg jeg.. ble dårlig av å se det.. :grumpy:

Du er flink til å justere på en phpnuke?

 

Makan så negativ jeg er her da :-)

Lenke til kommentar
Er det mulig sier jeg. Sidene til nextgentell ser jo værre ut enn de sidene jeg lagde første gang i forntpage. og for de som lurer på hvordan det ser ut å, så ser det bedere ut en nextgnetell sitt. Klikk her for å besøke og se på Viplash.no

 

 

Amatør messsig.. jeg kunne alget bedre sider for halvparten av det de har betalt np... Legger meg jeg.. ble dårlig av å se det..  :grumpy:

Du er flink til å justere på en phpnuke?

 

Makan så negativ jeg er her da :-)

:lol:

 

Være snill du; krever sin mann for å sette opp PHP-nuke ;)

Personlig foretrekker jeg Samba men :roll:

 

Men igjen; nå er det svært sjelden jeg orker å bruke CMS'er da...

Lenke til kommentar

Min umiddelbare reaksjon når jeg så forsiden av NGT.no (i opera), var "dette så jo helt feil ut", og jeg måtte derfor prøve den IE, men den så jo akkurat lik ut der!

 

Førsteinntrykket var generelt dårlig, men etter å ha tenkt litt (ja, det kan være lurt å tenke litt før du slenger drit) kom jeg frem til følgende:

 

- Forsiden var litt dårlig. Spesielt den dingsen til høyre - som så helt feilplassert ut. Hvorfor er ikke den i midten eller noe sånt?

 

- Resten av siden er helt glimrende. Kunne jo vært bedre, men er absolutt ikke dårlig. Den er oversiktlig og grei, og fungerer helt perfekt til det den skal.

 

- Fargevalget funker veldig bra. Hvorfor skal alt på PC-en være grått og kjedelig? Jeg har inntrykk av at de som er proff på PC (dvs, tror det i hvert fall) - de skal helst ha det sort/hvitt/grått, eller kanskje én farge. Windows XP's themes er et eksempel på det. "WÆÆ den blåe og grønne greien er jo helt forferdelig - jeg er 1337 og skal ha grått!!". Det er jo forsåvidt OK, siden PC-en ofte brukes i arbeidssammenheng, og det kan da være slitsomt med masse farger, men på en internettside er det absolutt ikke noe problem med slike farger ngt.no bruker.

Synes fargebruken var flott, og jeg skal lage noe lignende selv neste gang jeg skal lage et design!

 

Av ting jeg ikke likte:

- Gråfargen i boksene til høyre. Det passet ikke helt inn med resten av fargene. Det hadde gjort seg bedre med hvit eller noe veldig lyst, og en ramme rundt i stedet.

- Blandingen av spisse kanter, og runde kanter. Synes alle kantene burde vært runde.

 

Merk: Det er kun layoutet jeg har kommentert.

 

Dere må jo skjønne at ngt.no ikke er et webdesign firma som skal vise hvor proffe sider de skal lage. NGT selger internett abonnement og har overhode ikke behov for en skikkelig proff, business-style og kjedelig webside. Ngt.no er mer "gøy".

 

Er altfor mange "wannabe proff webdesigner" kommentarer her... (dette gjelder ikke de som klager på de "tekniske" feilene med siden).

 

Sånn. Nå kan dere flame meg :roll:.

Lenke til kommentar
Som utdannet webdesiger synes jeg denne siden er horribel. Det virker som en eller annen 10åring har fått gratis bredbånd for å lage en webside. Hvis en har noenlunde sans for layout og typografi hadde en lagd en annen side en denne… Og hva mener de med det fæle smilet på siden for private? Fy skamme seg Nextgentel...

 

 

:wow:

Håper din signatur ikke reflekterer din påstånd, for da har du tatt vann over hodet min gode mann.

Haha ja, som utdannet webdesigner="loffa rundt i kantina på it-akademiet 1 dag i uka i et år" hvis den signaturlinken skal vise ferdighetene. Sorry ass, men nå ble det mye wannabe-kommentarer her. Folk som drar fram CMS og greier og refererer til at de har gjort det bedre sjæl.

Lenke til kommentar
/ressurser/sideelementer/forsideting/rund_dings_venstre_bunn_lys.gif

Hehe, det var nesten litt humor.

Men siden i seg selv var absolutt ikke en av de verste jeg har sett.

Får frem alt de vil få frem om seg selv, og sine tilbud.

 

Hjemmesider er som med kvinnfolk. Hva er vitsen med en strålende utside, om dem ikke har noe på innsiden?

Lenke til kommentar

Prøvd nummersjekken med et nummer for en sentral som ikke er utbygd? Kommer ikke opp noen beskjed i det hele tatt, bare link til "les om nummersjekken", og så boksen der du kan knaste inn telefonnummer... Ingen beskjed om at sentralen ikke er utbygd eller noe sånt. Skal man liksom prøve seg frem til man finner på et nummer som treffer? :lol:

 

Fæle sider synes nå jeg.

 

SlowScan

Lenke til kommentar

Det som er så frustrerende er at de har byttet ut det gamle ok siten, med dette! Det var strengt tatt et sjokk å besøke den nye siden. Det virker også som at sidene er halvferdig.

 

Men det virker for meg at de har laget et bedre site managment. Men dette er noe brukeren ikke får direkte glede av. :|

 

Hva het den siden hvor vi kunne se på eldre versjoner av en site?

Lenke til kommentar
Som utdannet webdesiger synes jeg denne siden er horribel. Det virker som en eller annen 10åring har fått gratis bredbånd for å lage en webside.

 

:wow:

Haha!

 

http://www.genialweb.com/bjorn

 

Ja du er virkelig riktig mann til å kritisere. En tungt partydopa Stevie Wonder kunne sikkert gjort en mye bedre jobb enn det der. Nå er jo ikke jeg "utdannet webdesigner" som deg da, men med tanke på din sides treghet og fullstendige mangel på standarder må jeg bare få foreslå at du er litt forsiktig med å kritisere andre.

 

k

Lenke til kommentar
Som utdannet webdesiger synes jeg denne siden er horribel. Det virker som en eller annen 10åring har fått gratis bredbånd for å lage en webside.

 

:wow:

Haha!

 

http://www.genialweb.com/bjorn

 

Ja du er virkelig riktig mann til å kritisere. En tungt partydopa Stevie Wonder kunne sikkert gjort en mye bedre jobb enn det der. Nå er jo ikke jeg "utdannet webdesigner" som deg da, men med tanke på din sides treghet og fullstendige mangel på standarder må jeg bare få foreslå at du er litt forsiktig med å kritisere andre.

 

k

hehe ja, den der var ikke spesielt "genial".

 

Når det gjelder NGT-siden:

Designet blir man kanskje litt mer vant til etter noen minutters surfing, men det er en del feil, som påpekt tidligere. I tillegg til ting som dette:

 

Not Found

The requested URL /artikler/broadpark.asp was not found on this server.

 

Det er greit at et nytt design har litt barnesykdommer etc., det er helt normalt, men det er derfor man tester før lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...