Gå til innhold

TEST: Apple iPhone 6


Anbefalte innlegg

Eg forstår Ikke koffor iphone 6 er anbefalt når den koster 7000 kroner og de skrev at de ikke kan anbefale Samsung galaxy note 4 fordi den er for dyr, ka er iphone 6 da den koster jo nesten 900 kroner mer.

Det er ofte sånn at et dyrt produkt blir anbefalt og et billigere produkt blir ikke anbefalt. Som en slags sammenligning så kan godt en Mercedes til 700.000 bli varmt anbefalt mens en Kia til 300.000 overhode ikke blir anbefalt.

 

Man trenger ikke være verken sår eller kritisk til Mercedes av den grunn.

 

Når det er sagt er helt sikkert Samsung Galaxy Note 4 et godt produkt for de som er ute etter noe fra Samsung som kjører Android. Men for de som er ute etter en iPhone så er Samsung skivebom. Da anbefales nok heller en...trommevirvel...iPhone...:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

HÆLO, jeg mista den engang i bakken fra en halv meter og hele skjermen knuser.. jeg villet ikke gitt denne tlf en 9 av 10 akkurat...

HÆLO her må man velge mellom to onder. Hardt glass som knuses men ikke ripes, eller mykt glass som riper men ikke knuses.

 

ifonez har hardt glass som knuses, mens f.eks samsung har mykt glass som heller ripes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...