Gå til innhold

Nå skal nakenbildene dine bli sikrere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nå skal nakenbildene dine bli sikrere" - Høres ut som at tek.no syntes at det er helt normalt å oppbevare nakenbilder på en telefon, og at absolutt ALLE har noen nakenbilder på telefonen... En mer passende overskrift hadde vært "Nå skal bildene dine bli sikrere". Way to go.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Nå skal nakenbildene dine bli sikrere" - Høres ut som at tek.no syntes at det er helt normalt å oppbevare nakenbilder på en telefon, og at absolutt ALLE har noen nakenbilder på telefonen... En mer passende overskrift hadde vært "Nå skal bildene dine bli sikrere". Way to go.

 

Tenker meg det er ment å være litt morsomt da.. mtp all snakket om lekket nakenbilder. Smil litt. :)

Lenke til kommentar

 

"Nå skal nakenbildene dine bli sikrere" - Høres ut som at tek.no syntes at det er helt normalt å oppbevare nakenbilder på en telefon, og at absolutt ALLE har noen nakenbilder på telefonen... En mer passende overskrift hadde vært "Nå skal bildene dine bli sikrere". Way to go.


Tenker meg det er ment å være litt morsomt da.. mtp all snakket om lekket nakenbilder. Smil litt. :)

 

Var ikke ment direkte vondt, men heller som konstruktiv kritikk.

 

Smiler, jeg :)

Endret av S1mon
Lenke til kommentar

 

 

"Nå skal nakenbildene dine bli sikrere" - Høres ut som at tek.no syntes at det er helt normalt å oppbevare nakenbilder på en telefon, og at absolutt ALLE har noen nakenbilder på telefonen... En mer passende overskrift hadde vært "Nå skal bildene dine bli sikrere". Way to go.

Tenker meg det er ment å være litt morsomt da.. mtp all snakket om lekket nakenbilder. Smil litt. :)

 

Var ikke ment direkte vondt, men heller som konstruktiv kritikk.

 

Smiler, jeg :)

 

 

Synes ikke å misforstå med vilje og late som tek.no mener noe sånt med overskriften som du skisserer er en særlig konstruktiv måte å kritisere på.

 

Personlig synes jeg overskriften var helt fin.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...