Gå til innhold

Splashy Splash


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, at det er abstrakt betyr ikke at det ikke skal handle om noe. Jeg lurer egentlig hva som var tanken bak å ta dette bildet og legge det ut i bildekritikken. Jeg regner med at du har et ønske om tilbakemelding?

 

Helt ærlig, tror det kun dreier seg om behov for anerkjennelse/feedback. Det er gøyest å få positive tilbakemeldinger selv om disse ikke er blant de mest konstruktive. Det var nok ikke veldig gjennomtenkt fra min side dette :-) Spørsmålet ditt er jo helt kurrant men likevel så vanskelig å svare på.

Lenke til kommentar

Artig bilde, men hva i all verden har du tatt bilde av? :)

 

Hei, det er rett og slett bare en stein, på størrelse med et par hender, akkurat i det den treffer vannflaten. Synes jeg var litt heldig med timingen og valget av lukkertid her, men det er sikkert delte meninger om det :-)

Lenke til kommentar

Helt ærlig, tror det kun dreier seg om behov for anerkjennelse/feedback. Det er gøyest å få positive tilbakemeldinger selv om disse ikke er blant de mest konstruktive. Det var nok ikke veldig gjennomtenkt fra min side dette :-) Spørsmålet ditt er jo helt kurrant men likevel så vanskelig å svare på.

Slik er det nok for de fleste av oss. Problemet er at veldig få får tilbakemelding nettopp fordi bildet de la ut kun er et snapshot som ikke har noe innhold eller tanke. Nå sier jeg ikke at alle fine bilder har en umiddelbar tanke bak seg. Landskapsbilder er fine fordi de er fine (om det gir noen mening?).

Men her har du ett litt utydelig bilde av en stein du kaster i vannet.

De fleste gidder ikke legge inn arbeid i å gi tilbakemelding når ikke fotografen legger inn arbeid i bildet.

...og det er vel derfor ytterst få er innom "bildekritikken".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...