Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofobia


Fjell

Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne i skapet mitt lenge nok. Endelig kommer jeg ut. Men folk såg stygt på meg og kalte meg fæle ting som. Streiting. Eller Unormale jente elsker. Så jeg satt i skogen og fikk aggresjonen ut som en mann, og dro armene opp og fant meg ikke i det.

 

Vi må markere vår opprør imot heterofobi. La oss starte enn hetero parade. Og det er et hetero gen inni vært av oss.

 

You are not alone soldier.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heterofile hvite menn, majoriteten som aldri har vært i flertall :p

 

Og nei vi lager ingen parade, vi er hva vi gjør og vi er ikke folk som går i parade for oss selv. Kanskje det er "minoritetene" som burde adoptere vår holdning som er å ikke bry seg om legning, hudfarge og kjønn?

 

Eneste måte vi kan undertrykke homofile, mørkhudede og kvinner er å la folk dømmes ut i fra sine handlinger ;)

Lenke til kommentar

Vi er utkastet. Etter mange år med undertrykkelse. Så vil folk en dag akseptere at heterofili er normalt. SchneiderACHTUNG religionen har Gud men de begynner å bli litt for pirkete på å sette oss i dårlig lys. Nå er det på tide at vi når frem til heterofiler som sliter med de samme problemene.

 

Det er ingenting galt med en kvinne og en mann kysse eller legge hånden over hverandre. Jeg ser mye diskriminering i England på det, og nå må vi ta kampen opp. Join me my brothers!

 

Let us kiss hardcore through the hetero parade of London.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

Vi er utkastet. Etter mange år med undertrykkelse. Så vil folk en dag akseptere at heterofili er normalt. SchneiderACHTUNG religionen har Gud men de begynner å bli litt for pirkete på å sette oss i dårlig lys. Nå er det på tide at vi når frem til heterofiler som sliter med de samme problemene.

 

Det er ingenting galt med en kvinne og en mann kysse eller legge hånden over hverandre. Jeg ser mye diskriminering i England på det, og nå må vi ta kampen opp. Join me my brothers!

 

Let us kiss hardcore through the hetero parade of London.

Er du helt på jordet? Skulle likt å visst hva slags rusmidler du tar for å bli sånn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...