Gå til innhold

Hurra!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha. Jeg er som sagt ikke så veldig imponert over humoren i den engelske. Kanskje den er litt for engelsk? ;) Selv om jeg liker Monty Python, Slack Bladder Black Adder og Yes, Prime Minister er det ikke all engelsk humor som treffer meg. Det er jo Else Michelet som har stått for en god del av de norske versjonene, og hun er morsom nok!

Lenke til kommentar

Aha. Jeg er som sagt ikke så veldig imponert over humoren i den engelske. Kanskje den er litt for engelsk? ;) Selv om jeg liker Monty Python, Slack Bladder Black Adder og Yes, Prime Minister er det ikke all engelsk humor som treffer meg. Det er jo Else Michelet som har stått for en god del av de norske versjonene, og hun er morsom nok!

Jeg har også delte meninger om engelsk humor, men både Asterix og Lucky Luke fungerer for meg. Jeg opplever den mer som amerikansk enn britisk...

 

Top Gear er jo mer humoristisk enn faglig (og utrolig underholdende, det er vel kanskje noe av det beste som går og har gått på TV. Noen sinne.). The IT crowd kan man le seg i hel av, innimellom. Som her:

Lenke til kommentar

He-he, da har jegen anelse om at du også liker Big Bang Theory, da... :green: Sønnen min og datteren min digger den, jeg syns den er komplett idiotisk! Jeg er litt for mye harry til å like nerdehumor og litt for nerd til å like "buskishumor"... :tease:

 

Big Bang Theory er på plass nr 2 av hva som er verdt å se på TV (rett etter Top Gear).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...