Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp til å laste ned til til Imovie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en liten filmseminar den kommende uken og er da nødt til å redigere en film som vi har sett.

Har lastet ned en film men får ikke til å åpne den i Imovie?

Hva kommer det av? eventuelt hva kan jeg gjøre?

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket at iMovie støtter filformatet filmen er laget i?

Hmm nei, er helt blank når det kommer til redigering.. har prøvd å søke men finner heller bare mye annet som jeg ikke trenger å vite.. kan jeg endre filen på noen måte?

Skrevet

Du kan konvertere den til et annet filformat, men da trenger du nok et program. Jeg har ikke og driver ikke med Mac så program må du finne selv.

Hm okei.. får håpe noen flere kommenterer eller så får jeg bare fortsette å lete....

Skrevet

iMovie støtter format (mp4, mov, mpeg-2). Filmen du lastet ned, er .mkv kanskje.

Det er riktig at du trenger et program for å konvertere filmen din hvis iMovie ikke kan åpne.

Redigerer video-fil, du kan bruke "Wondershare Video Editor" (støtter nesten alle filformat). Jeg har dette programmet på både min skole PC og Mac, og den er bra program jeg kan love deg :D

http://www.wondershare.com/video-editor/mac/

Skrevet

iMovie støtter format (mp4, mov, mpeg-2). Filmen du lastet ned, er .mkv kanskje.

Det er riktig at du trenger et program for å konvertere filmen din hvis iMovie ikke kan åpne.

Redigerer video-fil, du kan bruke "Wondershare Video Editor" (støtter nesten alle filformat). Jeg har dette programmet på både min skole PC og Mac, og den er bra program jeg kan love deg :D

http://www.wondershare.com/video-editor/mac/

Tusen takk:D skal prøve!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...