Gå til innhold

KOMMENTAR: Samme gamle kjipe Apple


Anbefalte innlegg

Og jeg sliter med å selge en strøken Lumia 635. Annenhåndsverdien på iPhone er definitivt noe å ta med i regnestykket.

Et slikt regnstykke bør også ha med slike som meg - som har en tlf til den ikke virker lengre. Kjøpte nylig ny tlf etter mange år med samsung S2. Før det en sony k700i. Så annenhåndsverdi gjelder kun de som absolutt må skifte ut vel-fungerende telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det kan jeg love deg at vi ikke er. Taggert syntes innlegget til Radon-ready var godt skrevet og informativt. Derfor linket han til det. Det innlegget du linket til var verken godt skrevet eller informativt.

Det ene innlegget et basert på følelser, det andre på fakta. At du følte deg vel etter å ha lest det ene gjør ikke det andre innlegget dårlig. Syntes vindicator klarte fint å argumentere for sitt synspunkt, men innlegget han svarte på var fullt av påstander og følelser.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Og jeg sliter med å selge en strøken Lumia 635. Annenhåndsverdien på iPhone er definitivt noe å ta med i regnestykket.

Et slikt regnstykke bør også ha med slike som meg - som har en tlf til den ikke virker lengre. Kjøpte nylig ny tlf etter mange år med samsung S2. Før det en sony k700i. Så annenhåndsverdi gjelder kun de som absolutt må skifte ut vel-fungerende telefoner.

 

Som er veeeeeeldig mange av oss. Vil påstå at det er ytterst få som gjør som deg, selv om det kanskje er fornuftig.

Lenke til kommentar

Da har det kommet politelige ytelsestester av iPhone 6 (Plus), og de nye iPhonene var visst ikke ytelsesmessig 2 år bak konkurrentene:

http://www.anandtech.com/show/8559/iphone-6-and-iphone-6-plus-preliminary-results

 

Nye iPhoner har alltid ligget i toppskiktet ved lansering, så at dette fortsatt overrasker folk er jo utrolig. At enkelte kun teller GHz, pixler, og mAh avslører bare rimelig begrensede tekniske kunnskaper og dårlig refleksjonsevne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nye iPhoner har alltid ligget i toppskiktet ved lansering, så at dette fortsatt overrasker folk er jo utrolig. At enkelte kun teller GHz, pixler, og mAh avslører bare rimelig begrensede tekniske kunnskaper og dårlig refleksjonsevne.

Opplevelsen er viktigst - alle nye topp telefoner har jo mer enn bra nok HW.

Men at iPhone følger etter de andre NFC, runde kanter, størrelse osv - det er litt morsomt ... de som liksom er ledende på innovativt og nyskapende - Alle andre kopierer de ... yeah right :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...