Spillredaksjonen Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Delta i kvalifiseringen for Dota 2, Hearthstone, StarCraft eller Street Fighter.E-SPORT: 6th E-sport World Championship
Smiiley Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 STILIG! Veldig kort varsel, men høres ut som et fantastisk initiativ
envie Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Burde vel strengt tatt ikke vert nødvendig med kvalifisering for Beste norske SC2 Spiller , Snute er vel et klart førstevalg her.
TST Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Det er minst tre andre norske spillere som kan matche Snute på en god/dårlig dag. Dessuten er det usikkert om Snute kan stille i VM, fordi han muligens skal delta i en annen turnering på de samme datoene.
Slyr Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Kort varsel for påmelding, men blir nok bra det her!
F3.Benval Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Er enig i at Snute er et åpenbart førstevalg om man skal sende noen, men om han ikke kan så syns jeg det er greit å holde en kvalifisering.
prohjort Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Tipper alliance vinner om de deltar^^ sweden representing norway ftw!
jOOOEY Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??
SMW-_- Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding?? Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket.
Knutepunkt Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding?? Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket. Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette?
SMW-_- Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding?? Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket. Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette? Reglene står her: http://www.gamer.no/turneringer/vm-kvalifisering-2014-dota-2/1666/ . Det er selvfølgelig kun tillatt for norske statsborgere å delta.
TST Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Ingen Snute påmeldt? hmmm Det passet ikke for ham å delta i VM i år.
TST Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Må alle i D2 laget være normenn? Vi skal sende et landslag, så alle må ha norsk statsborgerskap.
Knutepunkt Skrevet 17. september 2014 Skrevet 17. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket. Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette? Reglene står her: http://www.gamer.no/turneringer/vm-kvalifisering-2014-dota-2/1666/ . Det er selvfølgelig kun tillatt for norske statsborgere å delta. Det er jo tydligvis ikke selvfølgelig, i og med at dette er noe mange har lurt på. Det er jo tilogmed signa opp et lag med 2 ikke-normenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå