Gå til innhold

PES 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har det kommet noen demo til PC?

 

Nei, den sku komme i går etter planen, men Konami fokuserer på og fikse DLC problem estaden får, seier dei vertfall... Jaja, bra eg spiler det på PS4 :p

 

 

Edit: Demo ute på steam no

 

 

Har du fått pre-order gavene dine?

Bestilte spillet gjennom PSN store, skulle få bla. gotze og 2 toty players til my club..

Lenke til kommentar

 

 

Har det kommet noen demo til PC?

 

Nei, den sku komme i går etter planen, men Konami fokuserer på og fikse DLC problem estaden får, seier dei vertfall... Jaja, bra eg spiler det på PS4 :p

 

 

Edit: Demo ute på steam no

 

 

Har du fått pre-order gavene dine?

Bestilte spillet gjennom PSN store, skulle få bla. gotze og 2 toty players til my club..

 

 

Eg fekk 1 spiler(Alaba) og alle ting som game points og alt det, men bare 1 spiler, og når eg søker på pes forum osv så får noen 1 spiler og noen 2 spilere...

 

Får meg har det sånn sett ikkje mykje og sei siden kommer til og spile Master League(når eg er ferdig og lage drakter osv...) Men ganske rart att noen som får 1 spiler og noken 2...

Lenke til kommentar

Ja eg bruker dei samme sjøl, men har komt lenger no, så var valget og lage Bundesliga sjølv eller vente på dei. Men dei skal ta championship og først, så prøver meg på Bundesliga sjølv. Det er så frustrende når du mangler ting på drakten, men har ikkje flere lag i spilet til og lege til mer design...:p

 

Men har no Dortmund, Gladbach og Hamburg drakta klare! Er ikkje fornøyd med Hamburg men kan ikkje legge til det som mangler... Og alle Bundesliga lag med ekte manager, lag og stadium navn, så nermer meg att kan starte Master League...:p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har veldig lyst å kjøpe PES 15, men jeg tror at jeg venter til neste år og PES 16.

 

Jeg bruker så mye tid på fotballspill når jeg først kjøpe de. Det ville bare vært problematisk for meg å ha FIFA og PES samtidig. Neste år derimot tror jeg kanskje at jeg prøver PES istedenfor. Det var oppløftende å lese hvor mye ros de fikk for spillet i år, men jeg håper at de kanskje kan skape et litt mer moderne spill også. Det ser litt gammeldags ut, uten at det har noe å si for selve gameplayet da.

Lenke til kommentar

Helt enig - Fifaen min er allerede tilbakelevert, men desverre faller også PES igjennom pga manglende stadioner og lag. Det holder ikke for meg det som serveres selv om gameplayet er til de grader bedre enn Fifa.. :(

 

Det kommer Data Pack eingang i Desember som kommer med flere stadioner. Eg veit ikkje hvormangen eller hva dei meiner med flere stadiumer. Om er flere ekte stadiumer eller flere falske, håpper eigentlig på falske faktisk, spessielt litt mindre. Spiller du Championship eller andre 2divisjoner ogslikt så er det 2-3 stadiumer i heile ligaen og alle 50-70 000 kapasitet...Og den skal også bringe flere lag trur eg, men det blir neppe så veldig mangen, sikkert 2-3 lag til i Other european Teams.

 

Men og for litte lag, du har vell dei viktigste ligane? :p

 

 

Og ps: Eg trøkte liker men sku eigentlig trøkke på svar :roll:

Lenke til kommentar

Virker som ikkje kommer flere stadiumer på PES 2015...Forventet info om data pack denne veken, og kommer ut neste veke sikkert men det som står om den no er: while also updating the number of stadiums on both Playstation 4 and Xbox One, which currently have less stadiums than the old generation of consoles.

 

So virker jo som bare gjir PS4 og Xbox One dei stadiumene som PS3, Xbox 360 og PC allerede har...

Lenke til kommentar

hvor har du lest dette ? :)

 

Virker som ikkje kommer flere stadiumer på PES 2015...Forventet info om data pack denne veken, og kommer ut neste veke sikkert men det som står om den no er: while also updating the number of stadiums on both Playstation 4 and Xbox One, which currently have less stadiums than the old generation of consoles.

 

So virker jo som bare gjir PS4 og Xbox One dei stadiumene som PS3, Xbox 360 og PC allerede har...

hvor har du lest dette ? :)

Lenke til kommentar

hvor har du lest dette ? :)

 

Virker som ikkje kommer flere stadiumer på PES 2015...Forventet info om data pack denne veken, og kommer ut neste veke sikkert men det som står om den no er: while also updating the number of stadiums on both Playstation 4 and Xbox One, which currently have less stadiums than the old generation of consoles.

 

So virker jo som bare gjir PS4 og Xbox One dei stadiumene som PS3, Xbox 360 og PC allerede har...

hvor har du lest dette ? :)

 

http://www.peseditblog.com/2014/12/pes-2015-dlc-news-this-week.html

 

Så altså det eg skreiv og det som står der e jo antatt ikkje bekreftet. Men Konami sa jo får lenge sio når dei bekreftet data pack i desember får next gen bare, så alt tyder jo på att er bare ps4 og xbox one som skal få dei siste stadiumene som ps3, pc og xbox 360 allerede har...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...