Gå til innhold

Spørsmål om snus


Bjerknez

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvor jeg sulle poste denne, men håper ikke jeg gjorde veldig feil...

 

Saken er den at jeg sluttet å røyke for litt over ett år siden men jeg pleier noen ganger å ta meg en snus mens jeg kjører motorsykkel. Det synes jeg er skikkelig behagelig.

 

Den første gangen jeg prøvde snus så svei det skikkelig samt dunket i leppa. Jeg synes det var en deilig følelse, men klarer ikke å få tilbake den følelsen lenger.

 

Det er General Extra Strong (den med rød strek) og Skruf ett eller annet som jeg har prøvd og disse skal være noe av det sterkeste på markedet.

 

Det er posesnus jeg snakker om her nå.

 

Hvordan skal jeg få mest mulig effekt ut av snusen slik at det dunker litt i leppa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lab 13 er sterk.

 

Det er nok sånn for alle, nybegynner-kicket får du ikke igjen uten lang pause.

Ellers vil du få større glede av den om det er lenger mellom hver gang.

For eks frokostsnusen er digg, mens resten gir 1% om man er kjedesnuser.

Det eneste som hjelper er tid mellom, lenger det går, bedre blir det.

Lenke til kommentar

Okay...

 

Den første gangen jeg prøvde så ble jeg skikkelig svimmel og følelsen var enorm i positiv grad. De to andre gangene var også heftige, men dagen etter den fjerde gangen kunne jeg like godt puttet en blodbuse under leppa for den kjente jeg ikke i det hele tatt. Mistet helt lysten på og snuse før den første boksen nermest var rørt.

 

Men hvilken snus er den absolutt sterkeste av dem alle?

 

Hjelper det hvis jeg tar to av gangen?

Lenke til kommentar

Okay...

 

Den første gangen jeg prøvde så ble jeg skikkelig svimmel og følelsen var enorm i positiv grad. De to andre gangene var også heftige, men dagen etter den fjerde gangen kunne jeg like godt puttet en blodbuse under leppa for den kjente jeg ikke i det hele tatt. Mistet helt lysten på og snuse før den første boksen nermest var rørt.

 

Men hvilken snus er den absolutt sterkeste av dem alle?

 

Hjelper det hvis jeg tar to av gangen?

 

Det blir som med kaffe, du venner deg til det, og vil trenge mer og mer for å kjenne det samme, ta en pause eller gå opp i styrke/dose.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...