Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Det er faktisk helt utrolig, spo2 måleren fungerer bra den, men puls? Har brukt 15 min i strek nå på å få en registrering, prøvd alle fingre jeg har i ulike vinkler og trykk, men Neeeei.

 

Edit:whoho hvile puls på 192,seems legit, økt med 140 på en dag, imponerende,det er intens cardio trening å stå opp av sengen vist.

Det å måle puls på fingre er generelt vanskelig. Anbefaler tommelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nemlig ikke det jeg heller. Heller den veien. Hadde egentlig vært deilig med noe nytt. Eneste jeg lurer på er vel egentlig er vel hvordan note 4 er til musikk, da jeg bruker MYE spotify. Tenker også da at størrelsen kan bli et problem, men der er jo faktisk ikke så mye større en iphone 6.

Lenke til kommentar

Djuice har p.t. 9stk hvite igjen i nettbutikken, og en haug med sorte:

https://nettbutikk.djuice.no/mobil/samsung-sm-n910-note-4-white-telenor-b2c

 

Kjøpte uten abb der på mandag, og hadde den mindre enn et døgn senere.

 

For en herlig oppgradering fra Note 2 4G! Etter denne ser jeg ikke på pure android som noe positivt faktisk... Første dag tappet batteriet i overkant raskt, men etter endelig å ha fått kranglet inn firmwareoppdateringen via kies, virker dette veldig bra idag.

Lenke til kommentar

Har ikke brukt noe skjermbeskytter siden min Samsung Omnia HD(2009) , det er totall bortkastet(for min del i alle fall), skjermen føles verre, ser verre ut og har vell veldig liten hensikt med dagens gorilla glass, bare å finne en kniv å kutte gulleroten din på note 4, går bra det :)

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...