Gå til innhold

Hvilken mobil anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Hei! Har en iPhone 4 som jeg har vært fornøyd med i et par år, ingen problemer i det hele tatt, men nå har jeg klart å ødelegge den. Jeg trenger en ny mobil ganske fort, og må helst bestille i dag.

 

Har ingen oversikt over mobilmarkedet, så trenger hjelp. Kravene mine er:

 

* Smarttelefon

* God skjerm med fin flyt

* Batteri som holder to dager

* Instagram og Snapchat (Har Windows Phone disse applikasjonene?)

* Greit kamera

* Bundet til NetCom, eller ingen binding i det hele tatt

* Ikke over 1200 kr. Kan ta i mot tips opp til 1500 kr.

 

Har sett på Galaxy S3 Mini til 1200 kr på Komplett, men omtalene rundt omkring på nettet er veldig varierende.

Endret av CalvinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia Lumia 630, jeg ville gått for denne.
Motorola MotoG. Hvis du må ha Android.

 

En rask kikk og det virker som om Lumia er en lovende mobil for meg. Android trenger jeg på ingen måte å ha, er ingen fan av det. Instagram og Snapchat har blitt utviklet for Windows Phone da, antar jeg?

 

EDIT: Ser at Instagram er i orden, men at Snapchat-appen bare er en uoffisiell beta som er helt på trynet. Noen her som har noe å si om den siste biten?

 

EDIT: Ser at det er noe som heter 6snap til Windows Phone, som skal fungere greit.

Endret av CalvinF
Lenke til kommentar

Jeg bruker 6snap og 6tag til snapchat og Instagram. Funker bra til mitt bruk hvertfall ?.

 

Jeg har en Lumia 930 selv og er meget fornøyd. Må bare si at du må ikke regne den samme gode Ios følelsen i apper på hverken Windows Phone eller Android etter min mening.. Bare så du er klar over det ?.

Endret av MobilNerd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker 6snap og 6tag til snapchat og Instagram. Funker bra til mitt bruk hvertfall .

 

Jeg har en Lumia 930 selv og er meget fornøyd. Må bare si at du må ikke regne den samme gode Ios følelsen i apper på hverken Windows Phone eller Android etter min mening.. Bare så du er klar over det .

 

Høres greit ut! Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Hadde kjøpt meg en pisse billig mobil å brukt denne til man kan kjøpe iPhone 6 om en drøy mnd tid. Billig tlf kan være kjekk å ha når man skal på ferie i utlandet da man kan bruke denne som en router med lokalt simkort. Å bruke delt wifi fra denne enheten til å surfe med ditt nettbrett på rommet. Nevnte iPhone siden du hadde dette fra før av. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Om du kan gå opp til 2000 kr kan du få en Lumia 1320. Den er er en meget habil telefon til prisen og batteriet er i toppklasse. Hvis du liker stor skjerm. Lumia 1020 koster også 2000 kr en gang i blant og til den prisen er det et knakende godt tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...