Gå til innhold

[Løst] Hjelp til ny smarttelefon med godt batteri og GPS


ns

Anbefalte innlegg

Hei! Min Samsung Galaxy S2 begynner å ta kvelden, etter lang og tro tjeneste, smarttelefoner tatt i betraktning.

 

Jeg bruker telefonen til meldinger, facebook, og GPS (sygic car navigation). Ting som irriterer meg nå:
- Batteritid

- Unøyaktig GPS

 

Jeg er ikke ute etter det dyreste og beste. Finnes det noen telefon som er OK kjapp, som har god batteritid og god GPS? Klarer meg fint med 3G.

Endret av ns
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg er ikke ute etter det dyreste og beste. Finnes det noen telefon som er OK kjapp, som har god batteritid og god GPS? Klarer meg fint med 3G.

Anbefaler LG G2. Veldig solid batteriytelse (til smartmobil å være) og GPS har det aldri vært noe kluss med hos meg. Har opplevd noe kluss med Samsung Galaxy S2 og S3 på GPS, men aner ikke om S4 eller S5 er spesielt bra eller dårlig på det.

Kjøpte LG G2 til kona også for en uke siden, på tilbud til kr 2500. Røverkjøp.

Lenke til kommentar

Hva med å gå for en Nokia 630 ? Den får du til rett under tusenlappen.

 

Selv har jeg en 635, og er strålende fornøyd med den. Har alle appene jeg trenger, den er rask, og har et fantastisk navigasjonsprogram (Nokie Here) med gratis navigasjon over hele europa... Den har både GPS og GLONASS, så nøyaktigheten burde være helt grei.

 

Batteritiden er glimrende. Jeg fulladet min telefon på fredag formiddag, har brukt den til litt samtaler, meldinger og slikt i løpet av helgen, og den har fortsatt 63% igjen nå mandag morgen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...