Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Logitech G710+ slår seg av og på (strømtap?)


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd fire forskjellige usb 3 og det skjer forsatt, har en 850w psu og jeg tror ærlig talt ikke at det kan være problemet.

 

Det som skjer er at ut av det blå så slår lyset på tastaturet seg av og så kommer det tilbake etter noen par sekunder. (jeg kan ikke gjøre noe mens dette skjer)

Dette er spesielt irriterende om jeg kobler til mitt G27 ratt i usb porten i tastaturet, så når jeg mister strømmen så går jo bilen jeg kjører rett i autovernet..

 

Mister strømmen uansett om jeg har koblet noe annet til tastaturet.

 

Kjøpte tastaturet i mai 2013.

 

http://forums.logitech.com/t5/G-Series-Gaming-Keyboards/G15-turn-s-off-randomly/td-p/440165

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for meg virker det som om det er hovedkortet/windows som tuller. Slik jeg har forstått det går usb'en på baksiden av tastaturet bare rett igjennom tastaturet og er egentlig bare en skjøtekabel til usb'en i pc'en. trudde ikke den gikk gjennom noe elektronikk i tastaturet, men kan hende jeg tar feil der. har du prøvd å reinstallert logitech drivere? skjer det samme om du kobler rattet rett i pc?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det Asus Z87-Pro du har? I så fall burde det være 6 USB3 porter bak, men vær obs på at 4 av dem er ASMedia USB3 porter, de andre to portene er Intel Z87 porter. ASMedia portene vil ikke funke skikkelig med mindre du har driver installert, noe jeg antar at du har.

Det tok mnd før jeg faktisk gjorde det du nevnte i innlegget ditt, og problemet var akkurat det du sa. Etter jeg installerte driverene så har jeg ikke hatt noe problemer med tastaturet, takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...