Gå til innhold

Søke opp person


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en jeg gjerne vil finne ut etternavnet på. Har bosted, fornavn og fødselsår. Relativt liten plass han er fra. Prøvd google uten hell, og der stoppa min kunnskap om hva som kunne nytte. Noen som vet? Eller er ikke slikt tilgjengelig for allmennheten?

 

(er forresten ingen gal stalker altså)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

(er forresten ingen gal stalker altså)

Det var bra du la til. Har dere noen felles bekjente? Sjekk vennelister på facebook i så fall, samme hvis du kjenner noen fra samme område som han.
Har forsøkt det, men det er ikke så mange, og jeg fant han ikke på noens liste. Men takk uansett! :) Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Du kan prøve å skrive inn fornavnet og stedet denne personen bor på på Gulesider.no. :)

Er det mange med forskjellige etternavn kan du se om du finner mer informasjon på Facebook.

 

Redigert: Kan være mulig du finner noe på Skattelistene også. Sorter listen etter årstallet personen er født f. eks.

Endret av iGlenn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen! Har brukt et par timer på å tråle skattelister, fb og 1881 uten resultat. Personens bosted var tydeligvis ikke så lite som jeg trodde, og han hadde et vanlig navn med et par ulike skrivemåter. Gir nå opp og belager meg på et liv alene. Men som sagt, takk allikevel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...