Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med å laste bilder på Facebook og Instagram med AC66U


Anbefalte innlegg

Greit, det var jeg jeg gjorde. :)

 

Mange takk for hjelpen! Enten dette har løst problemet mitt eller ikke, så er nok innstillingene på routeren bedre nå enn før jeg snakket med deg. ;) Jeg skal se i kveld, om det er blitt noe bedre. Så skal jeg se om jeg får flyttet routeren. Hvis ikke det funker, så hører du fra meg igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde besøk i går av en som har nøyaktig samme router. Han ble overrasket over hvor dårlig signalet er. Da han stod utenfor huset vårt, så tok han inn signalet fra routerne til naboene på mobilen sin, mens vår router (som stod nærmest) fikk han ikke inn. Kan det være noe galt her? Går det an å sjekke signalet på en eller annen måte?

 

Jeg skjønner jo at plasseringen av routeren trolig kunne ha vært enda bedre. Men den gir en dårligere signal på samme vilkår som de to andre routerne vi har hatt stående på samme sted. Det er jo egentlig en rettferdig sammenligning.

Lenke til kommentar

Trehus. Snart 60 år gammelt. Er ikke noen tykke betongvegger som hindrer signalet her.

 

Kan jo ta bilde, men jeg skjønner ikke at det har så mye å si? Så lenge den står på nøyaktig samme sted som de to andre routerne, med nøyaktig samme vilkår, så er det jo ikke plasseringen som gjør at denne routeren har dårligere signal enn de to andre? Eller?

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg rett ved routeren, og i ca ett minutt så fikk jeg problemer med å laste inn både Facebook, Messenger og Instagram. Eller, jeg mistet ikke fullstendig tilkoblingen, så det ut som, men det derre "snurrehjulet" som går rundt og rundt når man oppdaterer appen, gikk rundt og rundt veldig lenge. Nettforbindelsen på dataen fungerte.

 

Er det noe galt med kommunikasjonene mellom AC66U og Nexus 5 kanskje?

Endret av -0DAP3HWH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...