Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

vi har på lager og klar til salg.

Vil du vise oss noe fra 5820k/5930k?

 

har ikke testet de. vil ligge midt i mellom hva angår ytelse..? klokking ca samme eller noe få mhz mer kan jeg tenke meg.

 

Takk! Da får jeg vente på tester som kommer i løpet av dagen. Litt usikker på om jeg skal gidde oppgradere før Skylake.

 

cpuen yter jo 100% mer enn den du har i dag i visse applikasjoner som krever flere tråder.. relativt rått! (5960X).. det var derfor jeg byttet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, hvis noen har ventet på de nye S-2011-3 prosessorene og hovedkortene for å bygge seg ny PC med DDR4 osv. så har de begynt å dukke opp i nettbutikkene i dag.

 

Her er en favorittliste med basiskomponenter klar for bruk hvis noen skulle være interessert.

 

Føy til ønsket strømforsyning, kabinett, evt. Windows OEM DVD og annet så har du en av de råeste PC-ene du kan ønske deg:

 

http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=2ec3a7265eed4490b2fc9dbceb2539fb

 

De har også 5820K og 5960X på lager.

Endret av TN;)
Lenke til kommentar

Hehe, har du lest tråden (eller postene rett over deg)? :p

 

DI Trondheim får inn Haswell-E og ting du trenger i dag, for alle Trøndelagsbaserte :)

 

Det er bra, for de i Trondheim :)

 

Regner med det kommer flere HK i nettbutikken i løpet av dagen. Skulle nesten ønske man ikke hadde så bra PC fra før :p

Endret av TN;)
Lenke til kommentar

Fullførte Haswell-oppsettet mitt med i7-5820K, 16GB DDR4 og AsRock Extreme4 i dag etter en tur til Oslo og DI.

 

Men min 280L-kjøler, fra en annen butikk, kom med 1 Intel-brakett....................

 

Null klokking, null benching, null moro i helgen.

 

:angry::mad:

Endret av C64C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...