Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor kan ikke gutter forstå dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre så høres det ikke ut som om det er samliv og gode samtaler han vil ha da

Nei, og så?

skjønner ikke dette med at ønske om langvarig forhold skal være målet med alt. Kan man ikke bare ta det for hva det er? Greit, du ønsket forhold, det gjorde ikke han, men han va i hvertfall nok interessert i deg til å faktisk ha sex med deg?

 

Jeg har intrykk av at ting er slik:

post-49061-0-51379900-1408007947_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner meg om en samtale jeg hadde på jobb igår. En kollega har blitt overtalt til å regge seg på sukker.no. Hun er søt og morsom, men har vært singel i flere år. Hun dro på en date for å teste seg selv. Fyren var visst ok nok, de prata om helt vanlige ting folk som ikke kjenner hverandre prater om, Så ville han dra hjem og se på film sammen, Greit tenkte hun. Så ville han at hun skulle komme og sitte i armkroken og "kose". Da hadde hun spurt rett ut "hva er intensjonene dine kveld egentlig?" , og "jeg er ikke interessert i å bare være et sukker-ligg du kan skryte om, da går jeg heller med en gang". Og så dro hun hjem :p

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har faktisk opplevd det samme problemet, bare motsatt. Var ei jeg kjente, måtte hverandre i byen, snakket mye sammen osv. Visste at henne likte meg, og jeg begynte sakte men sikkert å utvikle følelser for henne. Men ved første sjanse hun hadde dro hun meg til sengs.

 

Har forsatt kontakt med henne som en venn, men blir nok aldri noe mer enn det.

Og du er helt sikker på at du er mann?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...