toddy21 Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Hei, har en ekstern hardisk som har stått i ro nå i mange måner. men nå som jeg ville innpå for å se igjenom den, oppstod det et problem. datamaskinen finner hardisken å kan se hva den heter å hvor stor den er. men jeg kan ikke åpne den eller se hvor mye som er innpå? noen tips til hva som er gale??
Hårek Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Finner du den i Diskbehandling? (se min signatur). Gi ellers litt mer info, som nøyaktig gjengivelse av feilmelding.
toddy21 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Skrevet 7. august 2014 Finner du den i Diskbehandling? (se min signatur). Gi ellers litt mer info, som nøyaktig gjengivelse av feilmelding. når jeg går inn på kontroll panel og enhet og skrivere finner eg den der men ikke på min datamaskin
Hårek Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Neivel. Men vi trenger skjermbilde av din Diskbehandling.
toddy21 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Skrevet 7. august 2014 på bildene viser det bilde fra kontroll panel og datamaskin etter hardisken blir koblet til pcen
sedsberg Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Ta bilde fra diskbehandling. (Disk Management)
toddy21 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Skrevet 7. august 2014 Ta bilde fra diskbehandling. (Disk Management) hvor finner jeg det?
sedsberg Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 (endret) Høyreklikk på "My Computer", velg "Manage" og velg så "Disk Management". Edit: Ser den kommer opp som RAW. Det betyr at Windows finner disken men finner ikke noe gyldig filsystem på den. Hvis du vet det er filer på den kan du forsøke et recovery-program. Endret 7. august 2014 av sedsberg 1
toddy21 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Skrevet 7. august 2014 her er bilde av datamaskinbehandlingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå