Gå til innhold

[Løst] Java sluttet plutselig å virke - blir ikke kjent igjen av IE11 (nettbank)


XE800

Anbefalte innlegg

Hjelp, Java har plutselig sluttet å fungere -.-

 

Hvis jeg går inn på "manage add-ons" på Internet Explorer 11 står det at Java er "enabled". Men verken Java.com eller enda verre, nettbanken min, kan se at det er noe Java oppe og går. Hva skjer??? Funka helt fint for noen dager siden. Jeg har prøvd å installere Java på nytt (har nå versjon 67, før 65) uten at det gjorde noen forskjell.

 

Jeg klarer ikke å finne noen sikkerhetsinnstilling noe sted som har med dette å gjøre?

 

I begynnelsen spratt det opp et IE-vindu som sa noe slikt som at "Denne siden prøver å kjøre Java. Lær mer om Java her" eller noe slikt meningsløst vrøvl, så der huket jeg av for "ikke vis dette vinduet igjen" (hvordan reverserer man slikt, forresten?)

 

Info:

 

Internet Explorer 11 (siste versjon går jeg ut fra siden det står huket av for automatisk oppdatering)

Java 7 update 67

Windows 8.1 (helt oppdatert)

Endret av XE800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LMH1: det var faktisk ca det vinduet det var snakk om. Men ingen av tipsene som er listet hjelper. Lastet ned Chrome og den funker som bare det. Men litt synd, IE11 føltes ganske så kjapp under W8.1, så hadde helst sett at jeg slapp å bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...