Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På computer city i købehavn...

Masse digg der,og litt billig visst de har fått inn mange varer av produktet også...

Endret av Nikkor
Skrevet
Hva snakker du om?  :dontgetit:

Jeg fikk ikke mer en 60 fps i 1.5 igår. Så tenkte jeg: vsync... :blush:

vsync? skrudde du av vsync da. du kan vel overskride skjermfrekvensen. det gjorde jeg med nvidia og ati som jeg har nå.

Skrevet

huff jeg kan ikke spille musikk på 13 minutter :angry: .

moren min er natte vakt og hun sover i et rom vegg i vegg med mitt. og nå som jeg endelig har fått montert opp den siste av de to høytalerne og alt :(

Skrevet

OH! Da fikk vi problemmaskina til en dude til å funke! :woot: Eneste som er kjipt er at ene SATA disken ikke kan brukes, fordi den da sees som bootdisk, og den er tom... :ermm: Så en av to disker oppe, og win + alt mulig annet. Noen ideer? Kan det funke å bytte om kablene mellom de to diskene på HK?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hva snakker du om?  :dontgetit:

Jeg fikk ikke mer en 60 fps i 1.5 igår. Så tenkte jeg: vsync... :blush:

vsync? skrudde du av vsync da. du kan vel overskride skjermfrekvensen. det gjorde jeg med nvidia og ati som jeg har nå.

Skrudde det rett av.

Skrevet
OH! Da fikk vi problemmaskina til en dude til å funke! :woot: Eneste som er kjipt er at ene SATA disken ikke kan brukes, fordi den da sees som bootdisk, og den er tom... :ermm: Så en av to disker oppe, og win + alt mulig annet. Noen ideer? Kan det funke å bytte om kablene mellom de to diskene på HK?

Det går no vel ann å stille inn bootrekkefølgen i BIOS? Bare å sette den disken med WIN på til å bote først.. :thumbup:

Skrevet

*kjede seg*

Skien er det værste hullet i Norge (nesten hvertfall)

Skjer jo ingen ting her..bare trist og kjedlig...Det mest "spennende" som skjer er "hvem blei pumpa om lørdag talk'n" på mandagene når det er skole :roll:

KLYVE=værste hullet i Skien :cool:

*flytte*

Skrevet (endret)

Har ikke lyst til å fortsette å bo her etter jeg er ferdig med skole...

Igrunn kan jeg gå på skole i Arendal, da har jeg hus også :) (borteboer stipend hadde passet fint i tillegg)

Er bare så ****** lei denne plassen...Om vinteren har jeg nesten ikke en dritt å finne på her...Men om sommeren kan jeg hvertfall stikke til Helgeroa og ta livet med ro ellerno...

Sommeren, om du hører meg nå...Jeg SAVNER deg :dribble:

Wabby, si meg hva er det som er kult i Skien på vinterstid utennom å drekke?

Endret av bjaa
Skrevet

Drekke mer ? :p

Damer, tur med bikkja, biljard, breisladder...

men en ting som ikke er kult er å bytte travers om vinteren. *Grrr*

Vet ikke om noen som har en hall å låne meg.

Får kansje lånt garasjehalle til Rica Ibsen hotell da :D

Skrevet
Godt med pils ja! :thumbs: Blir en bitteliten tur ut i kveld tror jeg :green:

Og her er jeg på jobb med sikkel i munnviken og sjesker på øl som bare det...

Deng skulle du hatt hartge... Deng...

Skrevet

Drikker tine melk ekstra lett og eter nybakt brød.. mett! mmmhmm.. :mrgreen:

So, any recent happenings i should know about? Hvis ingen kommer med en eller annen stor ting som har skjedd i livet deres den aller siste tiden, så spanker jeg sparks!! (*tar på seg latexboots og går i skapet for å finne pisken*)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...