Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen svarte meg på mitt tidligere spm, så prøver på nytt.. Hva betyr f.eks rich chocolate..? Betyr det at den er fyldig? Står rich på kremer også... :dontgetit:

Skrevet

Fytti rakkern å jeg skvatt :scared:

Jeg satt og leste på de forskjellige nettavisenne. Jeg hadde glemt å skru av høyttalerne etter at jeg hadde hørt på lit musikk tidligere i dag, og da sto Logithec z680 på 3/4. Plutselig når jeg var nesten ferdig å lese no greier, og jeg var helt inne i de tankenne så kom det en reklame sak nederst på sia. Reklame med lyd, og det høyt også. Foreldra mine som har lagt seg alt kom og lurte på hva jeg dreiv med og det hele. Trur jeg nesten letta fra stolen når det starta.

Skrevet
Fytti rakkern å jeg skvatt :scared:

Jeg satt og leste på de forskjellige nettavisenne. Jeg hadde glemt å skru av høyttalerne etter at jeg hadde hørt på lit musikk tidligere i dag, og da sto Logithec z680 på 3/4. Plutselig når jeg var nesten ferdig å lese no greier, og jeg var helt inne i de tankenne så kom det en reklame sak nederst på sia. Reklame med lyd, og det høyt også. Foreldra mine som har lagt seg alt kom og lurte på hva jeg dreiv med og det hele. Trur jeg nesten letta fra stolen når det starta.

Haterhaterhater rekalme med lyd. Det er no møøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøk. Grr. Sinna. Skvatt av det i dag jeg også. Hathat.

Skrevet

Hmm? Synes forsamlingen det er på tide at jeg begynner å loke rundt i SO3? Har ikke hatt for vane å henge her egentlig. Bør det bli det?

bfisk

Skrevet
Hmm? Synes forsamlingen det er på tide at jeg begynner å loke rundt i SO3? Har ikke hatt for vane å henge her egentlig. Bør det bli det?

bfisk

Ja, siden du er så søt :love:

:ermm: Velkommen skal du være! (may teh gayspeak be with us.)

Skrevet
:ermm: Velkommen skal du være! (may teh gayspeak be with us.)

:laugh:

Ufff burde vel poste litt av det som er sagt om natta nå på irc de siste dagene. Alex har tatt helt av...hehe

Skrevet

"Due to popular demand, the US publication schedule for release of Song of Susannah and The Dark Tower have been moved ahead. The on-sale date for Song of Susannah will now be June 8, 2004 and The Dark Tower will be available September 21, 2004."

^ :D

Skrevet
Så jævlig dødt det var her.

Må så jævlig på do, men orker ikke å gå opp trappene.:! Hva skal jeg gjøre? :scared:

Bruk en tom colaflaske :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...