Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jippi, fått lønn. Haterhater ligningskontoret. De sendte meg skattekort i posten. De hadde klart å gi meg skattekort for ca 30k. Enda jeg tjente 50k i fjor (og hadde skattekort for det). Så da måtte jeg innom å få nytt. Vanligvis så trykker de bare opp et nytt. EMn neida. Det var tydeligvis ikke mulig når man levrte tilbake det gamle. Da skulle man få det i posten. Grr. Måtte tippe skatteprosent på første lønning :p.

Kjørte moped til skolen idag. selvfølgelig snødde det som ****** ehle dagen. DEt var 4 kalde kilometer hver vei. Har halvhjelm, så det er jo god lufting. Imorgen den dag skal jeg til siba for å kjøpe høyttalere. Dritt at det er på alnabru, langt å kjøre (blir vel bil dit da, litt langt med wallaroo'en :p)

EDIT: Blir alene hjemme hele neste uke, weeeeeee. Syyykt digg.

Endret av sjefen_
Skrevet
mmm Pølse /m sennep /m ketchup /m Sprøstekt løk /m majones /m kaviar tid :D

Hmm, ejg har også lyst på. Men ikke med alt det dritet på egentlig. Sprøstelkt løk og revet ost er det som skal til på pølsa, drit i alt det andre, bare nok ost og løk :D

Skrevet (endret)

Snille?

Være enn sist gang hvertfall, eneste likte ikke de nye programlederene.

Ho med det folkemusikk greiene var bare tragisk :roll:

Endret av Nikkor
Skrevet
HALLA folkens!

ville bare si at .. Æ ska til svenske-land i morgen eg!

og ta meg noen blondiner!

Ta med deg noen svenske blondiner?

eller tenker du på mora di? :p

Uansett, matte lærern vår er både blond OG svensk, så det kan ikke gå bra..

Skrevet

Ooohh fikk cola på glass flaske av far. Ventet ikke den liksom. Hadde så lyst på cola så fikk eg det. :D

Kjeder meg da... brisen og greier. Drikke alene er ikke noe for meg vist.... :(

Skrevet

Flytter neste helg, så dette er siste forspillet jeg har i leiligheten.

Har på musikken på FULL guffe muahahahha, bor i blokk og naboene hører det om jeg hører på kvart.. hehe. PARTY HIGH GUTTA!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...