Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zed:

Mest aktiv i: Søppel

570 innlegg i dette forumet

( 91% av dette medlemmets innlegg )

Geeez for en statistikk :thumbs: ett inlegg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zed:

Mest aktiv i: Søppel

570 innlegg i dette forumet

( 91% av dette medlemmets innlegg )

Geeez for en statistikk :thumbs: ett inlegg....

Ett for mye ! :devil:

Skrevet (endret)

Øyh! Hvordan har det seg at snøhunden har fått ett innlegg mindre i dag? Han hadde 49 for noen minutter siden og nå har han 48 som meg?

This is some scary shit, ey?

EDIT: Snøhund: Skriv ett lite innlegg eller to sånn bare for å komme over meg på listen... Er litt ekkelt å være pver deg på listen :p

Endret av PT
Skrevet (endret)
Term in love

Vel for å være ærlig...så jah det er jeg, eller tror jeg er. Men ingen her inne har den æren...Får bare se hvordan det går

PT, det regnes ut i fra de siste 24 timene, og nå har hunden tydeligvis sovnet, mens han postet som gal her i går

Endret av Term
Skrevet
Jeg har glemt å lade opp musa på et par dager og jeg er helt hjelpesløs med bare tastaturet :cry:

heh heh :green:

:blush:

mx700 ja. Må huske å sette den på lading når du går å legger deg. så mye enklere da :)

Skrevet (endret)

Jepp det er fort gjort. Jeg har heller mx500. så slipper jeg alt styret med å lade.

Å der var T3 ferdig... grr...hva skal jeg gjøre da?

Endret av Term
Skrevet
Hva er T3?

Terminator 3

Zed: Musene til Logitech er knall. Har hatt 3 forskjellige fra logitech, like fornøyd med alle 3

Skrevet
*kose litt på stine*

:angry: Hun er min :green: !

Geeeez vi har tilbakelagt 7 sider mad SO3 etter at jeg startet på jobb.

Rekord!!!

Skrevet (endret)

Jah det er mandag og bare en time til jeg har fri en uke...er det rart. Kjeder meg noe så inni h******!

Nå er det nesten sånn at jeg begynner å legge en kabal.....nei *holde seg i skinnet*

Edit: eyhhh hvor ble stine av? å hunden?

åhhh i see u doggy!!!

Endret av Term
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...