Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så til noe mer alvorlig... Brukere som er store i kjeften, evt frekke, har ofte selv fått en tøff start på forum(et). "hevnen" kommer når de er blitt varme i trøya. Det burde få de som behandler nybegynnere uhøflig over på andre tanker. Merk, jeg adresserer naturligvis ikke dette til noen spesielle, men det er ganske enkelt bare noen teorier jeg har.

Skrevet
Da er det kanskje ikke lov til å spørre om datagreier her? Men det gjør jeg alikevel! Er det mulig å bruke en av knappene på musa til å "oppdatere"? Det er så kjedelig å oppdatere på den vanlige måten når man sitter her på forumet :(

Har logitech mx 700

Ta en titt i softwaren som fulgte med musen.

Skrevet (endret)

WOOT! Velkommen skal du være her i SO3. Har lagt merke til deg andre steder på forumet men eg tenkte eg skulle la deg oppdage SO3 her uten at eg nagget om det. :blush:

Endret av SnowDOG_
Skrevet
Da er det kanskje ikke lov til å spørre om datagreier her? Men det gjør jeg alikevel! Er det mulig å bruke en av knappene på musa til å "oppdatere"? Det er så kjedelig å oppdatere på den vanlige måten når man sitter her på forumet :(

Har logitech mx 700

Skal være en instilling ett sted i musedriverne der du kan binde en knapp til den respektive knappen du vil på tastaturet. I ditt tilfelle vil du at en knapp på musa (etter ditt valg) skal settes til F5..

Skrevet

Helt enig Arctic :yes:

Du kan knytte knappene på mx700 til det meste. Sjekk mousewaren. Begynner å bli trøtt :| ... Ikke bra siden jeg har 3 timer igjen. *sukk*

Skrevet
Ahh hentet meg litt natt-grøt. Nam. *kose seg*

/me vil ha. Har enda tilgode å spise grøt i jula. Får vel ta å lage meg det en dag.

Skrevet (endret)

Vel kjøpte sånn ferdig grøt liksom. Ikke like god som den som man lager selv. Men men skal ikke klage :green:

*Gi litt digital grøt til term*

Endret av SnowDOG_
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...