Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dessuten finnes det ikke et eneste slumområde i Norge (kanskje med unntak av plata) EDIT: nei jokke, jeg vil ikke at du skal kommentere den der...

ta deg en tur på slettheie i kr.sand du...

forresten så må jeg jo ønske allesammen en hjertelig god jul! :xmas:

Skrevet

Heisann folk!

God jul igjen :xmas:

Fikk ikke sove nå, så jeg satt meg på pcen (iMacen altså) og slapper av... FAnt ut at mora mi har hengt ut en julestrømpe til meg da, kult :)

bra det ordnet seg da Allyse :)

Gjest mafister
Skrevet

Nå har en kompis ligget her, bare strøket meg på ryggen siden jeg frøs. Gutter som bare kan være seg selv er veldig flotte :yes:

Gjest mafister
Skrevet
Nå har en kompis ligget her, bare strøket meg på ryggen siden jeg frøs. Gutter som bare kan være seg selv er veldig flotte  :yes:

Høres ut som et sleipt triks :ermm:

Neeeida :)

Alle er ikke som deg, tøffen. :roll:

:p

Skrevet (endret)
Nå har en kompis ligget her, bare strøket meg på ryggen siden jeg frøs. Gutter som bare kan være seg selv er veldig flotte  :yes:

Høres ut som et sleipt triks :ermm:

Neeeida :)

Alle er ikke som deg, tøffen. :roll::p

Aller er ikke like stilige, sjarmerende, søte og deilige som meg? :thumbs: ALLE kan ikke få guds GODE gaver, vettø

EDIT: .. og herlige, fantastiske, geniale, smarte, intelligente, intelektuelle, begavede og sist men ikke minst følsomme...

:ermm:

Endret av HalTan
Skrevet (endret)

Natta da legger jeg meg.

Dere får en kjempe fin julaften alle sammen her da :yes::)

:xmas:

Syns ikke du skryter jeg HalTan :p

Endret av nikkor
Skrevet (endret)

It's animedude! :O

Hmms.. spiser noen sånne ching-chong karameller som kom i en fin pose fra nokia, som brodern fikk på jobben. De er steinharde og smaker crap :mad: menmen, gratis da...

Endret av HalTan
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...