Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva vil du ha da? jeg kan servere det meste trur jeg.. :p her en natt var jeg så sulten at jeg ringte etter en 250 gr burger med ost og bacon og en 1.5 cola.. kl 3 om natta.. mamma lurte på hvem som kom om natta dagen etter på :D men trur det er sengetid nå.. sove godt folkens

Gjest mafister
Skrevet

Sort of. Mamma har en grense på 22.00 på hverdagene, og 23.30 i helgene. Etter det får vi ikke spiseeeeeee..... :thumbdown: Hadde en gang et lite matlager på rommet da.... ;)

Gjest mafister
Skrevet
Matlager ja... *titte bort på den halvtomme boksen rugsprø*

ÆÆÆÆÆH!

Takk, nå er jeg ikke sulten. *overbevise magen*

Gjest mafister
Skrevet

Trengs litt mer for å få meg fornøyd da. Vel, fant en skvett rød iste og tyggis, så da funker jeg vel. Ønsker meg massør til jul. Pinadøknakandesfaensrygg!

Skrevet
kjøpte du den igår znowie? Sånn pirat-rett-fra-videokameraet kjøp?

Tja den eg har er en lovlig DVDRIP eller DVDscreender. Har ikke sett filmen men kvalitet skjekket den igår.

Skrevet

*jigge til verdens mest kjente pedofile manns musikk*

Hmm, nå skal jeg vel sette i gang på siden tenker jeg... Men jeg vet hva som ville vært GODT Thea, skikkelig varme nudler med kylling, og en goood, lun kopp nypete, nammnamm!

*terge*

Gjest mafister
Skrevet

Hmm, nå skal jeg vel sette i gang på siden tenker jeg... Men jeg vet hva som ville vært GODT Thea, skikkelig varme nudler med kylling, og en goood, lun kopp nypete, nammnamm!

*terge*

Ai ai ai, you are playing with the fire. :whistle: Hvis ikke du liker å bli brent...diverse steder da. :innocent: Bli'kke no på deg i natt asså..Får vente til 2004... :p

R. Kelly - Thoia Thoing du lytter til..? :p

Gjest mafister
Skrevet

Kanskje kose deg....vel, alene... *plystre* ...Neida,klart snowdog stiller opp...! :dontgetit:

Skrevet

Er litt trøtt trur jeg.

Skulle koble hodetelefonene til datan, tokk da tak i den enden som skulle inn i høyttaler konsollen, stoppa plutselig opp litt, tenkte på no annet. Det jeg så gjorde var å begyne å føre den enden som egentlig skulle inn i datan opp mot øret mitt, var 2 cm. fra øret føre jeg fant ut hva jeg gjorde. Begynte å små le får meg selv da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...